Åh gud nej!! Akut hjälp sökes!
Det otänkbara har hänt! Hittade Bandit i Celastines låda
Han klättrade upp och in till henne,dock va han där i 15 min men ÄNDÅ! Ingen blev skadad,dom såg ut som två frågetecken bara
Inte nog med det så varkar det som att hon brunstar just idag.. (om jag har räknat rätt då hon brunstade i måndags) Mår så illa av oro..Behöver verkligen all råd & hjälp jag kan få. Hon är bara ca 2 månader
Hoppas verkligen att hon inte blir dräktig nu vet inte vad ja skulle ta mej till! **VÄRLDENS OLYCKA.
**
PS: Bara serigösa svar tack!
//Amela ![]()
Oj låter inte bra!, Det kanske inte tagit men flytta bandits låda nu iaf.

Det är ju inte så mycket att göra nu annat än att hålla tummarna för att det inte blir någonting. Hon blir ju 7v nu på måndag. Tittade du henne i rumpan när du lyfte ur henne? Ibland kan man se ifall hanen har varit där och hon är extra blöt.
#1 Får hoppas d,har redan flyttat henne.

Jobbig sits :\
Håller verkligen tummarna på att det verkligen inte tog!
#2 Jaa får hålla koll på henne noga nu. Nä har inte märkt nått anorlunda har tillome luktat på henne o hon luktade inte starkt alls(som hon brukar när hon brunstar) Blev överaskad över att ingen blev skadad lr nått.
#4 Ja verkligen. Får hålla tummarna.
#5 de kanske inte var tillsammans så länge? Celastine kanske blev lite chokad när en jätte snygg kille föll ned från himlen och Bandit för att en jättesöt flicka plötsligt stod där. Vem vet?
#6 Känns lite så, för bägge mådde jätte bra,ingen va aggresiv lr skadad ^^ Lite myssko då ja har hört hur honor attackerar för att försvara revir. Min första tanke va att nån blev skadad.
#7 Jo, en hona som inte brunstar är ju väldigt rädd om sitt revir. Vet du att de va där i en kvart eller var det en uppskattning?
#8 Japp d va högst en kvart. Vi kom hem o så va allt vanligt. Skulle bara parkera bilen o sen in igen
#9 Konstigt, de kanske gillar varandra eller så är Celastine för liten för att försöka skydda sitt revir.
#10 Ja nått sånt ;) dom kanske bara trivs ihop
Hon kanske nöp till när han var för närgången, så han lät bli att röra henne?
Värd på Choklad iFokus
Det är väldigt olika med guldars temperament, vissa är inte särskilt aggressiva alls.
Förhoppningsvis blir det inga ungar, 15 min är ganska kort tid, och höll de inte på att para sig när du hittade dem hade de antagligen inte gjort det innan heller.
Håller tummarna för dig och lilla Celastine, men tror inte du behöver oroa dig Amela. ;)
kanske d :p

Du får vänta och se. Är inte säkert att det tog ändå eftersom hon är så ung.
#16 Har inte märkt nån skillnad på henne än iaf. Har flyttat på burarna nu. ^^
Det bidde nog inget! Ta det lugnt du, det är ingen fara på taket. Men de hade säkert trevligt, tihi, du får se det så! Ett breake i vardagen förgyller tillvaron!
Kan meddela att Celastine är inte dräktig utan brunstar just nu så d stinker om d
Så allt e lungt ^^
#19 vad bra! :)
Så bra! :)
Kanon!! Skönt att höra…
#22 Japp ^^ tack

haha! det gick ju bra!

Var det inte Celastine som fick Gossip-girl kullen? Eller blandar jag ihop det totalt?
#25 Japp det är hennes kull :)
Tråden kan låsas då den inte är aktuell längre

men var inte Celastine för liten då om hon bara var 2 månader nu? (: