Tack så mycket 
fin o rymlig…

Vilken lyxbur!! :D
// Nathalie

Tack så mycket alla! :) Det där "lilla" rummet är ett grävar rum där är det ca. 10 cm spån som hon får gräva i =)
Jättefin! Jag skulle gärna ha min Rexa i en sån :) Men ett tips är att inreda den lite mer nu när den är så stor Annrs kan hamstren bli osäker och rädd om det innte finns nått att göma sig bland :/
Värd på Choklad iFokus

Joo jag vet, jag ska iväg och köpa lite mera leksaker till hon :)
Du behöver inte alls sätta dit en massa ytterligare saker, vitsen med en stor Bur är att de ska få plats att springa, det får de inte om buren är belamrad med saker. Har tyvärr sett skräckexempel, där hamstern knappt kunde röra sig för att det var så mycket saker överallt.
Någon sak till på sin höjd men inte mycket. Tycker den ser jättefin ut med den inredning du har där.
Superfin! Snacka om lyx.
Va med utrymme, härligt för din hamster :)
åååååååååååååååååå vilken lyxbur
håller med åsa om att så mkt mer inte behövs.
dvärgar har ett större behov av att få fria springytor än vad guldisar har.
se å gå på känn om du tycker den vill ha mer saker.
en stor sten att klättra på kan vara bra då slipar den klorna samtidigt
Otroligt fin! Där kommer din hamster säkert att trivas :)
#16 även guldar behöver få röra på sig ordentligt :o))
jo men dvärgar har spring i benen på ett annat vis, det var så jag menade

Ni har så rätt så, men jag ska ändå köpa mer saker så jag kan byta ut då och då ;) Och tack alla för alla fina kommentarer! :)
Din Bur är ju riktigt bra! Där måste din hamster trivas. :)
*Har ett likadant hus ^.^

21# Tack! :) Ja visst är dom fina husen, min hamster brukar krypa upp under stegarna och ha det som in/ut gång x)

jättefin verkligen ^^ hälsa hamstern ;)
Så stor och fin :D vilka mått? :D

Vilken lyxbur! Skulle oxå vilja skämma bort mina hamstrar med en sån där, men har typ inte så mkt plats… :P

24#Tack! Ja det ska jag göra.
25# Tackartackar, Måtten är L 120 H 25 B 65
26# Ja den är verkligen stor! Enda stället där den kan stå är i mitt rum, då vi har 2 katter också.

Fin Bur, riktigt stor och lyxig. Tycker inte heller att det behövs så mkt mer i den :)

Tack :D
Jo den var verkligen fin 

TackTack ;)

Superfin!
så snygg och rymlig!
Waow!! Jätte fin! å jätte stor! Skulle varit världens lyckligaste hamster om jag hade fått bo i den ^^ Duktigt gjort åxå!!
Mycket fin Bur!
jÄTT FIIN :)
Oj, vilken härlig och stor Bur! 
Mycket fin! Du kanske ska bli burtillverkare =P
Skitfin! Bara den lilla delen av buren är lika stor som en vandlig bur… snacka om lyx! :D
Fin! 
Jätte fin Bur ;)
En liiiten fråga…hur gör du rent buren? Är underlaget av trä eller? =D
Tråden är gammal. Mer än ett år.
Värd på Choklad iFokus

Jag kan säga att hamstern har dött nu också.
denna tråden är ju riktigt gammal, ? vem var det som hittade denna tråden ; O
Jaha…jisses ja det ser jag nu. Tänkte inte alls på det! RIP till hamstern…

Mycket fin Bur.

Gud vad fin och stor den blev<3333

För andra gången: Den här tråden är VÄLDIGT gammal! Hamstern är död och jag vet inte ens om hon hra kvar buren… :P

ojj !
gud va fin ! 

Joo, men bara så dom inte räknar med ett svar precis.. ;) Hon som skapade tråden är aldrig inne längre..

Vilken underbar