Mamma Qarin har gått bort..:(
Jag är så ledsen. Hon fick en kull natten till igår. Har varit och tittat till henne, gett henne gröt och majs och godsaker. Märkte att hon inte var riktigt med i leken men tänkte nog att hon bara tar hand om sina bebisar, hon bara låg med dem. Men idag när jag kom hem var hon iskall. Inte död men på väg in i hamsterhimlen. Hon somnade stilla i min famn, hon hade en bebis på väg att födas som inte villa komma ut. 
Hittade 5 döda bebbar och 5 levande och ett par stycken skadade.
Har ju en annan hona som fick bebisar 3 dagar innan Qarin så jag la snabbt in bebbarna som levde till Center.
Usch så sorgligt, jag älskade den bruden verkligen.
Hoppas att Center kan ta sig an Qarins bebbar, så jag får något kvar av henne.
Vila i Frid Qarin.

nämen uch då.
qarin kommer jag ihåg när jag lev henne till dej på c.
en vacker liten fröken.
tråkigt att det gick så fel vid förlossningen.
Vad tråkigt för dig kajsa, och så synd om lilla Qarin. :(
Ja, det är så sorgligt verkligen. Får se hur det går med hennes minibebbar nu, de började ju frysa och hade inte fått något i sig tror jag på en stund…
Åh d e en så kass dag idag. Förlorade själv 2 bebisar. Jag beklagar verkligen Karin
*massa tröst kramar*
R.I.P Qarin
Ja, och levande små liv hade hon ju också! Hoppas verkligen att det funkar med en surrogatmamma. Men jag saknar Qarin så….

Beklagar så otroligt mycket. Det var ju exakt samma sak som hände med min Piggelin. Hon dog ju också för att hon inte fick ut alla sina bebisar. Så otroligt ledsamt.
#6 Ja, jag trodde alsrig det skulle hända, hon har fått en kull förut. Men nu kan Piggelin och Qarin mötas i hamsterhimlen. 
Man måste få trösta sig, eller hur?

Fy vad tråkigt. Skickar tröstkramar till dig och håller alla tummar att bebbarna ska överleva.
#8 Tack! Kommer rapportera vidare om hennes små liv, om de överler eller ej…

Beklagar.. så hemskt. styrkekram till dig
#10 Tack, det värmer. Kikade in hos Center försiktigt och det verkar som både hennes egna bebbar och Qarins lever än så länge i alla fall. I så fall är hon en supermamma. Håller tummarna hårt här nu!
Supernannys, släng er i väggen haha. Tänker på TV:serien, tihi. Mitt i allt elände…
vad tråkigt :( jobbigt när dom mest speciella lämnar en…. vila i frid mamma qarin!
Nä va trist! Hoppas Center tar sej an bebbarna nu.
Sov gott Qarin…

Så ledsamt att läsa. Stackars lilla hamstermamma. Hoppas att det går bra för de små.
Vad tråkigt Karin! *kram*
Får hoppas bebbarna klarar sig.

Trist hoppas barnen överlever
Fy så sorgligt, hoppas att ungarna klarar sig.
Gud så tråkigt :( Hoppas ungarna klarar sig!

så tråkigt
nej så hemskt :( hoppas Center tar emot dom
Tyvärr tog sig Center inte an Qarins bebisar, de var minismå och kalla och nu är de borta de också. 
#21 så tråkigt :(

Nej, vad tråkigt att höra.
Ja, det känns så himla tråkigt. Saknar Qarin och att det skulle gå så. Men man får se det som att det är naturens gång tyvärr.

#24 Man får ju försöka tänka så, men det hjälper ju inte mot det onda i magen när man förlorar dem.

så synd att inte ungarna gick att rädda.
du har många fina bilder som minne av din gosfröken
Vilken fin bild på henne
Hon hade ett bra liv hos dej o d kan man glädjas över *kram*
#21 Nä men vad synd… :( Folk lyckas bra med det där ibland, jag har tyvärr aldrig klarat några ungar så, men det är ju värt att pröva i alla fall. Då har de åtminstone fått en chans.
Så himla tråkigt att Center inte tog sej an bebbarna :(

Jättesorligt.
R.I.P Mamma Qarin och bebbarna.
Vilka sorliga nyheter, beklagar.