Kruka ! Snabbt svar !
Hej , ja tänkte lägg in en blom kruka kerakmi kruka då . men den är vit , tro ni att det går bra då ?
Jag tror inte det är några problem, krukans färg har nog ingen betydelse. Var bara uppmärksam så att han inte börjar smaka på den vita färgen.
aa , okej taclför hjlpen !
Varsågod!
Sånna brukar jag använda ibland:)
Vad ska du ha den till? :) Bara nyfiken och vill ha idèer ;)
Besök gärna vår blogg: www.gizmo.webdon.nu
Man kan använda det som hus :)

#5 Mina hamstrar använder krukorna att sova middag i eller att klättra på. :)
min hamster klätrarar på den ;D , och faktiskt första gången hon prövade kltrra så hon tyckte om det så nästa Bur rensning , då blir det väl sova i krukan ;D
Går det med plast kruka?
Stå på dig,annars gör någon annan det
www.nouw.se/fuckingfuckface
ja , kanske men du måste vara försiktit vid vassa kanter , men det är bäst med kerakmi krukor , men ja vert faktiskt tro nog att det går bra :D
Plus att det är bra för klorna, särskilt om det är en i keramik. Vet inte om din vita är glaserad, men för klorna är en vanlig kermikkrurka jättebra, funkar som nagelfil!
#9 Skulle inte använda en plastkruka om de ska sova i den oxå då det kan bli för tätt, lerkrukor funkar däremot utmärkt. Inte heller bra om hon skulle gnaga på plastkrukan, kan skada sig i munnen och det är lätt att vassa kanter bildas.
Det går bra med en keramikkruka, se bara till att hålet i botten är väldigt stort eller vääääldigt litet, annars finns risken att hamstern fastnar med huvudet i hålet å det kan gå illa :/