stor sorg här hemma
i tordags var jag på begravning när en nära vän hade dött i lungcancer. När jag kom hem stod min pojkvän i duschen och min hund lekte med någonting i soffan. Till min stora förskräckelse var den min fina choklad skp hona Monkie. Hon hade lyckats tränga sig ut från luckan i gabber buren. klättrat ner från mitt stora akvarium. undvikigt gerbilerna under bara för att fångas av min hund. det värsta är att hon har 1 vecka gammal kull. jag hade inget annat val än att lägga in dem hos en annan hona som hade en vuxen kull. tog bort de stora ungarna först såklart. till en början gick det jättebra alla 9 levde tills i morses. nu är det bara 4 kvar
Hoppas åtminstonde 1 överlever så jag har nån kvar efter min gumma.
mvh en ledsen noomie
Men usch så tråkigt :( Beklagar sorgen ang båda förlusterna.
Kram.

Beklagar verkligen alla bortgångar och håller verkligen tummarna nu för att de andra ska klara sig och piggna till!
Kramar i massor

tack för era fina ord..ja jag hoppas verkligen att de klarar sig
åh.. sånt där bränner verkligen till i hjärtat.. du kanske måste ha hamsrarna/gerbilerna i eett rum där hunden inte kan få tag på hamstrarna.. men gud vad hemsk upplevelse för dig!
jag lider med dig, verkligen R.I.P Monkie
Beklagar sorgen.. Så hemskt när sådant händer… 
Kram!
Nämen så jobbigt… Hoppas de kvarvarande klarar sig.
Åh vad jobbigt, hoppas ungarna klarar sig.
Hade en kull för några veckor sen, när dom var en vecka så dog mamman. Jag hade inget annat val än att ta bort dom fyra ungarna som fanns kvar. Men håller tummarna att nån unge klarar sig!
Kram!
Värd på Choklad iFokus

Förstår att ni har det tungt där hemma nu. Jag håller tummarna för att hennes små ungar ska klara sig. Stor tröstekram till er.

beklagar =(
Stackars dig, mamma hamster och bebisarna…
Tänker på er.

Nej men gud va hemskt. Beklagar Noomie :(
Nej vad tråkigt
hoppas ngr bebbar överlever……
Nej, fy vad hemskt :(
Hoppas nu verkligen att iallafall någ´ra klarar sig! :/
Fy vad jobbig!
Din stackare, hoppas att nån unge klara sig!
Besök gärna vår blogg: www.gizmo.webdon.nu

det är verkligen jättejobbigt i nuläget lever bara 1 unge jag hoppas in i det sista att den klarar sig.
hamstrarna har eget rum men på dagarna är dörren öppen då mina hundar aldrig går på burarna för de har förstått att det är fy! men när en hamster är lös har vi aldrig tränat på då jag helt enkelt inte förstått att hundarna har trott att det vara bara burar som är fy lixom. jag kan ju inte anklaga pärla för hennes instinkter men visst har det varit jättejöbbigt. kram
Vad tråkigt. Beklagar, både vad gäller din vän och hamster. Hoppas att det blir en liten överlevare kvar. Förstår att du har det jättetufft nu.
Tröstkramar

Jätte tråkigt.Beklagar sorgen.
Tyvärr kan man nog inte lära hunden att det är Fy utanför buren! Alla hundar har ju jaktinstikt, Visst man kan få hunden att låta bli när man är i närheten, de kan låta bli att försöka ta sig in i en Bur, Mina hundar vet att hamstrna är förbjudet att tjaffsa med. (Elliott och Rusty skulle heller inte ta mat från bordet om jag var hemma men är jag inte hemma förser sig de med.) Jag kan få mina äldre hundar att låta bli att jaga vilt ute om jag är med dem. Men om de får upp egna spår i skogen och jag inte sett haren då kan det fara i väg. Det är svårt att säga åt en hund då det är ensamma.
Sitter här med en tår i ögat! Det är så hemskt att man inte vet vad man ska ta sig till. Håller tummarna så in i norden för att den sista ungen ska klara sig!
Hoppas den sista överlever! Hur går det med den?

tyvärr dog den med
åå nej! va sorligt
Beklagar verkligen.
Nej vad sorligt! Det är så hämskt att sånt här kan hända, men är olyckan framme så är den. Beklagar. 
Tusan också :( Beklagar.,

Vad tråkigt beklagar all sorg och hoppas lyckan kommer åter!

trist

usch va jobbigt :( , tycker riktigt synd om dig… :(
Nej usch vad jobbigt :( Jag beklagar bortgångarna och håller tummarna för att den sista ungen överlever.
*tröstkramar*
Usch vad sorgligt, hoppas att den sista ungen klarar sig..
Nej vad synd! :'(
Besök gärna vår blogg: www.gizmo.webdon.nu
Jag förstår att det känns jobbigt. Det va tydligen mycket dåligt som händer just nu =(