youtube länk
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
hahaha,, alltså, jag vet inte om det är tillåtet att skratta åt dom här små liven, eller om man ska oroa sig för vad som är fel på dom? :-D öh,, balans???
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
tycker personen ska aktivera dom mer eller sluta hålla något i vattnet. skrattar inte åt de iaf.
nä min första tanke var ju att något satt sig på balanssinnet,, typ som mycoplasma hos råttor.. men dom verkar ju inte direkt friska iaf..
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
men okej- från en lite halv tragisk film till en desto bättre,, någon som inte sett Bolt här ännu?? Hamstern där är ju helt fantastisk! så manisk *skrattar*
_
Hamstern i bolt är ju bara så bäst! <3 Den kan jag skratta åt så jag får 6pack på magen ;)
haha jag med! jag förstod inte hans storhet riktigt, förrän jag var på väg hem med mina två nya hamstrar.. då jag såg Meteorid-Hallons frenetiska springande och gnagande i transportburen sittandes på tåget hem- DÅ slog det mig,, Han är genialiskt gjord! *lol*
Fast den bästa scenen är ändå den i början, på hamstrarna i husvagnen- där de dricker ur sina vattenautomater och springer i sina Hjul, varav Rhino sitter halvsovandes å halvgungandes i sin boll där på bordet *asg*
(ps. undra om det går att lära sina hamstrar att skratta lika elakt som Rhino hehe…)
_