Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 629 ggr
Ebba-A
0

Saknade

Nu känns allt bara botten, efter att förlorat tre hamstrar på kort tid. Loppa 2/9 2007 - 2/2 2009. Majsan 1/12 2008 - 16/2 + hennes ungar. Rexa 26/3 2007 - 27/3 2009. Sen hade jag fått en gnutta hopp igen, genom att tinga två dvärgar. Men sen hände lite saker så jag var tvungen att tacka nej.

Speciellt att ha förlorat Rexa känns extra jobbigt, eftersom hon var mitt allt. Har fortfarande inte smält att hon gått vidare, varje morgon när jag vaknar tror jag att hennes Bur ska stå där och att hon ska ligga i huset och sova.

Även när jag gosar med Keyla eller Klown känns det tomt. Hon var en så stor del av mig, vilket jag inte märkte när hon levde.

Usch, just nu har jag bara lust att dra täcket över huvudet och gå i ide ett halvår.

Värd på Choklad iFokus

vekan
0

Jag lider med dig, förlorade nyligen min älskade gerbil Lo - det känns fortfarande konstigt utan henne. Rynkar på näsan

-Tröstkramar-

sammeth
0

Jag vet hur du känner dig . Jag kände så när mitt marsvin dog.

chocomian
0

Finns alltid här om det är något… det vet du :)

Och en liten miniInis skulle gärna vilja ha ett hem hos Ebbis, om hon har tid och lust :) bara säga till!

Ebba-A
0

#1 Vad synd :( Vila i frid Lo. Tack.

#2 Ja, det känns så jobbigt när ett älskat djur dör, speciellt om man hunnit fästa sig vid det och vant sig att det alltid ska vara där.

#3 Tack, det betyder massor! :)

Jo en liten miniInisk skulle sitta fint, men jag lyckas nog inte få föräldrarna gå med på det >_<

Värd på Choklad iFokus

chocomian
0

#4 Jodå, jag tror nog du kan få en om du förklarar hur du känner och verkligen vill, då brukar föräldrar oftast förstå en bättre och gå med.. bara man öppnar sig, även om det känns svårt ibland >_<

Ebba-A
0

Kom nyss på mig själv att skriva "Mina hamstrar heter Rexa,"
Men jag har ju gjort det i nästan två år, så det är svårt att vänja siig av med att skriva hennes namn.

Värd på Choklad iFokus

Alexandra-S
0

Stackare!

Massa tröstkramar till dig! :((<3

Besök gärna vår blogg: www.gizmo.webdon.nu

nonisaga
0

jag förstår dig helt :(

Gasoline
0

Förstår att det känns tungt, men du får försöka att leva vidare. Nu dag - nya tag!

[Popcorni]
0

Jag kan förstå hur du känner dig, hade samma känska för ett marsvin som gick bort.

chocolate98
0

Nee…….    gud vad syndRynkar på näsan