Bruno här :D
I dag var jag iväg och shoppade och mötte upp uppfödaren till Bruno kl.11.00 skulle bara kolla på han om jag skulel ha han eller inte men så fort jag såg han så skulle jag ha han! :D Underbar söt guldhamster, långhårig rex hane :)<3
Något fint långt namn förslag? :) Han kallas iaf för Bruno men vill ha ett fint längre namn till han ;)
Bilderna är extremt dålig!
Var menigen att jag skulle köpa en Bur till han i dag så gick in och kollade och köpte bara mat och tänkte köpa i mora ist men vi åkte aldrig dit >.< Ska dit om någon dag och köpa en. Så just nu sitter han i sin lilla transport Bur :/ Något förslag han kan bo i undertiden?
Bilden är fotograferad av Jennie F, uppfödaren.
#4 aha så du är medlem här med :D hihi roligt :))
Funderade på om det var din kanin som mellanlandade här i somras/höstas? En vädur, vit tjej, söt som tusan?
#7 Ja det var min ju
"Lillan" vit, blåögd. 
Fast dagen efter skadade hon sig (vet inte exakt hur men hon sprang och blev rädd i buren
och så skada hon ryggen) så hon släpade på bakbenen och vi åkte till veterinären, som sa att det skulle bli bättre, en månad senare - inget hände så hon fick avlivas
lilla "Little white princess" - hon var så fin ^^<3
#7 Okej :) Skriver till det då :)
Tänkte vell att jag kände igen dig och din son :D hihi.
Väldigt söt =)
// Emma :D