Hamster rymmer!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Satt och kollar runt på lite hamsterklipp på youtube och hittade detta. Det är helt sjukt!
Ja dom är smarta de små rackarna :)
Hamstrar är smarta :p När jag hade gallerbur hade jag som ett lås vid luckan för annars tryckte dom upp luckan och rymmde.
Shit, trodde aldrig att dom skulle kunna göra något sådant =/ Tur att min fd hamster inte var så smart =P Brukade aldrig "låsa" locket till min duna, utan endast lägga ner det. Hittade ett till, tycker så synd om hamstern när rumpan sitter fast.
Ännu en till smarting som tar sig ut genom hålen, vilken tur att man ej har gallerbur denna gång =P
#3 Det är därför man ska ha tätt mellan gallren (:
Medans vi ändå så är på g med massa klipp, vadför är deras underlag rosa? Smått OT, men…
stackars hamstern #8, måste bli jättestressad..
#9 Ja, jag tycker det jag med, och absolut eftersom att det är ute bland massa folk! Dessutom så slöpar de ju hamster i slutet utav filmen i detta koppel. Vissa bör helt enkelt inte hadskas med djur, undra vad som hände med hamstern sen?
2:20, när han släpar hamstern :(
Stackars hamstern :( va ju en sån fin :(
Filmen i #8 är borttagen, då vi beslutat att inte visa filmer på sajten som innehåller djurplågeri mm.
#13 Ok… Förlåt.
#7 måste ju va nån akvarie sand… "/
#15 Ja, för det ser skumt ut… =/
Det är inte akvarie Sand (: Utan det finns sånt Bottenmaterial i USA :)
#17 skuuuuumt… men där finns ju allt xD
#7 Det kallas Carefresh och är väldigt populärt underlag i USA, finns i många olika färger. Jag har försökt få tag på det i Sverige men finns inte någonstans alls..
Hamstrar kan verkligen göra sig ytterst små .. ;)
Tror jag vet vilken #8 var, har sett det klippet innan med killen som släpar hamstern :(
Ingen fara ;)
Det stämmer, filmen figurerade på sajten för ett tag sedan.
#19 Hur lämpligt är det att ha till hamster då? Bara en fråga alltså.
Det är kanske bara för att det ska se fint ut! Eller?
#22 Det är väldigt lämpligt, det är som papper och bomull tillsammans. Suger upp bra och luktar inte vad jag har hört.
#24 Jaha, det skulle jag vilja prova =P