Tofflan vägrar :/
Min hona Tofflan vägrar och para sig med laban :(. Hon brunstar och ställer sig i parnings-position men sen när laban kommer så går hon bara runt, och då ( har hänt varje gång) "biter" laban tag i hennes päls runt rumpan sen vänder hon sig och attackerar honom :/. Jag har takigt henne då och varje gång har hon bitit 2 djupa hål i två olika fingrar och det gör ont som f*n nu (ngr dagar efter). Varför är hon så sur på just Laban?, eller vad kan det vara?

Hon kanske inte är i högbrunst just nu?
Avvakta om någon timme eller så och testa igen, man kan få avvakta ett tag och låta de komma in rejält i brunsten.
Använd vantar, så du lätt kan ingripa! ;)

Vissa honor funkar inte med alla hanar. Hon kanske inte är tillräkligt van med honom heller så hon kanske måste få vänja sig lite med honom.
#1 Ja, kanske det men det verkar att hon bara är sur på Laban :P, jag vet inte riktigt vad han gjort henne :S. igår kväll så la jag henne bara på hans Bur och hon började hacka tänder så jag tog henne o då bet hon mig igen:/. Det är första gången hon bits för hon är verkligen ingen sån som bits.
hihi ska ha vantar nästa gång :P
#2 Hon har träffat honom förr och försökt para sig kan jag lägga till, men då blev det inte ngt men nu så vet jag inte vad som hänt mellan dom.
dom var verkligen kära förr :).

jag tycker : låt båda liksom fåå sniffa lite på varann och om det inte funkar tror jag att dom inte vill eller har lust för det

Ibland vill mina honor välja hane. Har många exempel på det pröva en annan hane
Okej, så då måste jag prova en annan hane….:(
Laban sitter fortfarande och gråter 
#8 Men Tofflan ville inte såra Duffie
Haha, laban e värsta playern ju