Hamster iFokus

Hamster

Etiketterburartillbehörinredning
Läst 1181 ggr
[GeeGee]
0

Vart köper man Rollyhjul?

Hej!

Nu har jag letat överallt (känns det som) och även lagt in en förfrågan här på forumet om att jag vill köpa ett Rollyhjul eller annat tyst Hjul.

Men jag får inte tag i något! Ni som har ett Rollyhjul eller ett annat Hjul som är tyst och går att fästa i gallerburar, vart har ni köpt dessa?

Mycket tacksam för svar!

[findusen]
0

jag jobbar i djuraffär o vi har rollyhjul om det är dom gröna du menar? du kan säkert be en djuraffär nära dig att ta hem ett till dig :)

[GeeGee]
0

#1 Jag vet inte riktigt om dem är gröna precis. De jag har sett har varit blåa men de finns kanske gröna också =D

Har varit runt och frågat och ingen i Eskilstuna vill tah em något. De säger att det skulle bli mycket dyrare för mig då, vilket jag inte vill. =(

mocchino
0

Jag jobbar också i djuraffär och vi har också Rolly Hjul och rolly ställningar till salu. :)

// Nathalie

[findusen]
0

#2 ah okej. kanske kan beställa på någon hemsida? det är väl ett vanligt Hjul som borde finnas? =)

[GeeGee]
0

Ni som arbetar i djuraffärer, har affären någon hemsida där man ser Rolly-hjulen?

Någon som vet någon online-affär?

[GeeGee]
0

#6 Tackar!

Men tyvärr är det för litet. 18 cm blir för litet för min guldis =(

MangoPeperoniOwner
0

Jag köpte mitt på Arken Zoo. Mitt är för en dvärg :)

[Hamster95]
0

Jag har 18 till Totte, det funkar toppen men sen så är han mycket utanför buren också. Mitt köpte jag på Djurmagazinet med ställning men vad jag vet så finns det även på Arken Zoo.

[GeeGee]
0

Arken Zoo har inga och inte Djurmagasinet heller. Någon som vet en butik i Västerås som har Rollyhjul? Eller onlinebutik?

[Hamster95]
0

Iof, jag bor ju i Stockholm så det kan ju vara annorlunda i Västerås. Men Guldfisken?, Djurbiten?, det var dem som jag kom och tänka på och dessutom har ju vi på Hamster iFokus rabatt hos Djurbiten.

[GeeGee]
0

Ja i och försig. Men nu har jag fått en som troligen ska ta hem ett Hjul åt mig. Letade som attans!

Jag bestämde mig för det jättestora hjulet då Tottes Hjul nu är 18 cm och det är på gränsen. Jag har hellre ett för stort än ett för litet Hjul. Och buren är ju ganska stor så hjulet frå plats i den till och med. Så det blir 27,5, alltså typ råtthjul =P

[Hamster95]
0

Jag har ju en låg Duna men i höga gallerburar funkar ju det. Dessvärre klarar min Totte inte gallerburar och knappt att vara utanför buren heller. Han fick några rejäla smällar idag när han hoppat ur händerna på mig.

N-D-U
0

i en vanlig djur affär, vi köpte vårat för dv.hamster på djurfavoriten. :)