Rest In Peace
RIP. <3
Vila i frid <3
Oj, vad synd:( Vila i frid<3
rip <3
Urch det är så jobbigt när ens djur lämnar en, R.I.P. <3
nnäe gud vád jobbigt<3 /:

vila i frid loppa
Hennes hjärta har slagit jätetungt de senaste dagarna och hon har sovit ovanligt tungt med. Idag har hon mestsuttit i sitt hus och stirrat. Tog upp henne förut och gosade sen kände jag hur hon blev slapp i kroppen. Sen började hon tugga på sin egen fot och fick kramper. Sen kom det nått vitt skum ur näsan. Jag klarade inte av mer så min mamma fick hålla henne den sista minuten. De känns så jobbigt för Loppa har vart den mest keliga och tillgivna hamster jag haft. Sen har jag fött upp henne själv och följt hennes uppväxt. Fast eftersom hon var så liten, ingen trodde hon skulle överleva så har jag haft henne länge.
Värd på Choklad iFokus

Usch vad jobbigt för dig. Jag vet hur det känns när ens älskade hamster dör. Min första kärlek grät jag över i flera månader..
Kram till dig

Må hon vila i frid 
R.I.P
Värd på Choklad iFokus

Åh, Abbes syster :(:( Så tråkigt Ebba.. hur gammal blev hon? 1,5 år?
Vila i frid Loppa <3
#13 Ja :( Ett år och fem månader.
Värd på Choklad iFokus

Nej usch vad tråkigt! :(
// Nathalie

Så jobbigt, R.I.P Loppa <3

Är det någon som vet vad hon kan ha dött utav? Om ni läser min beskrivning längre upp. Kan jag ha smittat henne eftersom hon stod i mitt rum när jag hade influensa?
Värd på Choklad iFokus
Tråkigt att hon inte fick vara med längre :(
Svårt att säga vad som kunnat orsakat dödsfallet. Har iof svårt att tro att influenska skulle ge kramper (i benet?).
Åh, vad tråkigt :( Sov gott, Loppa.
#19 i hel kroppen.
Ev. kommer buren inte stå tom så länge till, uppdaterar er mer ikväll :)
Värd på Choklad iFokus
R.I.P :(
R.I.P :(
Nej så tråkigt att hon somnat in! :( Kramar.

R.I.P