Hamster iFokus

Hamster

Etikettbildtråd
Läst 922 ggr
Noa-Nisse
0

Nystädad bur

Idag städade jag till Hamster! så tänkte jag göra något annorlunda med inredningen och det blev såhär:

Hamster satt spännt och kollade på i hennes transportbur!

Direkt hoppade hon upp på den lilla trändgrenen för att se om man kunde stå på den

Och JAA! det gick tydligen :)

Nog om det, nu måste jag undersöka om det finns något gott i skålen!

Jovisst fanns det något gott.. men måste vidare för att se vad…

detta här är för något konstigt!!

äsch, skit samma, MAT är ju det jag lever för :)

Slut på bilder Tungan ute

Medarbetare på Hundar.ifokus

Noa-Nisse
0

putt:

vad tycks ? Skrattande

Curlys
0

hhi så fina bilder och så söt hamster :) Hon blev säkert jätte glad över den nystädade buren :)

ZorroR
0

Rymmer hon ej? :P

Noa-Nisse
0

#2, tack! ja hoppas det :)
#3 nej det gör hon inte som tur är :) hon har varit där sedan hon var ung och har inte rymmt någon gång :)

Royalz
0

Fint det blev :)

ZorroR
0

#4 det var ju bra! :D

Om mina får chansen att rymma så tvekar dom inte! (eller jo, killarna gör, för dom orkar ej… xD Men deas mamma! hon gör det mer än gärna!)

vekan
0

Vad mysigt du har ordnat. Glad

Sara87
0

Jättefint! Jag måste fixa sten till min dvärg också, så hon har nåt mer än en kruka att slipa klorna på… Bara att vänta på att snön försvinner nån gång -morr-

nonisaga
0

Vad mysigt det ser ut :)

[BARABAZ]
0

Jättefint fixat! *tummen upp*

raudur
0

Vad är det där svarta??Har precis skaffat hamster så man är ju lite nyfiken :)

Noa-Nisse
0

Tack alla! :D

#11, det är vanlig bommjord och hon älskar att gräva i det. kan ju säga att redan nu så ser det ju inte ut som på bilden ^^

[Popcorni]
0

Vad fint du har gjort det till din hamster. Glad

[Hamster95]
0

Men gud vad bra. Jag har typ 40 liter blomjord på ballkongen som jag kan tina upp och göra ett grävlandskap till Totte. Just nu har Totte typ världens tråkigaste Bur men nu fick jag genast lite nya ideer, nya inredningen kanske han kan tycka om =). Ska virka klart kojan åt honom och sen hänga upp den i taket, tänkte ordna naturlig miljö för han och kolla mycket på inredningar och sen på måndag så ska jag städa åt han.

raudur
0

Blomjord kanske man ska inreda med då :)

Lollia97
0

Vilken söt söt hamstris du har där <3

ememem
0

Blir det inte väldigt skitigt av blomjorden?? Ser coolt ut men tänkte bara på hur det funkar.. min Norton älskar att gräva så det hade ju kunnat var kul om det funkar!

Sara87
0

#17 Det gör väl inget om det blir lite skitigt? :)

bblomquist
0

ÅH haha, jätte gulligt :)

#17 klart det funkar :) Men en lite smutsigare hamster är en gladare hamster. haha :)