Tips på stora dunaburar
Jag undrar om ni har tips på olika stora/långa dunaburar, till guldhamstrar? Jag har bara sett med t.e.x måtten; 53x36x29 eller något, så jag undrar , vad har ni för stora burar till era honor med ungar o.s.v Gärna länkar, bilder 
Tack på förhand!
/Elin
Om du kollar på guldfisken.se under deras smådjursburar, så finns det en jättefin ferplast 71cms duna som kostar 598 :) En sån har jag!
#1 Tack så jättemycket!!
Men har den inte för brett mellan gallren?
Jag har en 71 cm duna till Totte. Funkar jättebra och det vart värt pengarna (798 kr) men han trivs jättebra. Jag köpte min på Djurmagazinet sp du kan ju kolla där också.
#3 Okej :) Vad är sp?
Tack för tipset!
#4 tror hon menade att skriva "så"…inte "sp" :)
Jag har också en sån stor duna till min dräktiga hona. Hon bodde i en ännu större förut, tror det är 1 m men hon trivdes inte i den. Kanske tyckte hon att det var för stort
#5 Aha :)
Ja kanske 
Våran sponsor här på Hif, Djurbiten, har en duna som är 75 lång för 498kr tror jag:) Jag har beställt den

#7 Du glömde inte 10% rabatten då va?! ;)
// Nathalie
#7 ska kolla :) tack för tipset! Men den har väl för brett mellan gallren, eller? 
#8 ajaj då…sjutton också. och detta är min andra beställning…

#7 Fast jag var precis in och kolla på den och det gallret är på tok för stort för en hamster så nät behövs ju köpas till för att täta till gallret. Bara så att man vet. :)
// Nathalie
#11 ja det vet jag. jag har en sån hemma redan och har satt på extra nät där så det är inga problem:)

#12 Annars finns det ju så stora dunor med hamstergaller! :) Vi har såna på jobbet. :) Fast det blir nog inte lite dyrt för dig att åka till Uppsala för att köpa en Bur! *haha* :P
Men så länge man är händig så går det ju för sig för att det var ju helt klart ett överkomligt pris! ;) Hoppas du kommer ihåg 10%-arn till nästa gång! :)
// Nathalie
#13 Vad kostar de burarna hos er då?
#13 Kanske kan beställa av dig och du tar med till en utställning

#14 525kr kostar dom. Men då är det som en stor mini duna. Om du förstår hur jag menar.. :P Det är med samma inredning som en mini duna bara att det är storleken större. :) Och så med tätt galler då da. :)
#15 Ja inte helt omöjligt bara jag hittar nått passande att bära den i.. ;)
// Nathalie
jag är ju ingen enastående fixare när det gäller galler,nät o.s.v..
Hm, Uppsala blir lite för långt, men tack för tipset!