Hamster iFokus

Hamster

Etiketter: avelgenetikuppfödningguldhamster
Läst 1169 ggr
issa83
0

Jag har en planerad kull, intresserad?

Jag ska para min jättefina offwhitehona med en creme s.ö hane (som bla fått 2 cert och blivit BIS3 och SM5)nu efter utställningen den 7 feb.

Går allt som det ska är ungarna lev. klara i slutet på mars.

Väntade färger är offwhite b.ö, offwhite, creme och caramel

Vid intresse hör gärna av er!

Mer info och bilder på föräldrarna finns på min hemsida www.123minsida.se/issa83 under "kullar"

ps Vi finns i värmland. I närheten av Örebro ds

issa83
0

*puttis*

issa83
0

putt, någon intresserad av en bebbe?Tungan ute

nonisaga
0

nä inte intresserad, men lycka till:)

bblomquist
0

gud vad "motavikens hero of the night" var fin! *kääär*

bblomquist
0

men jagär bara intresserad av kullar som föds i maj/april :)

[Katteeen]
0

Inte intrsserad av guldhamster, vad jag vet ;) Men jag önskar lycka till med kullen! :)

issa83
0

#4 ja Hero är en skönhet, han har gjort fina bebbar tidigare:)

Tack allihopa för era lyckönskningar

amela87
0

Jag är väldigt intresserad! :) Letar efter en cremebaserad hona ,skulle passa jätte bra. lycka till med parningen! ^^

issa83
0

Hej igen! Nu är parningen gjord. Så om det tog så kommer det bebisar här den 23 feb:)

amela87
0

jag har hittat en annan kull jag ev är intresserad av. Hoppas allt går bra med ungarna! =)

Molle08
0

hehe mycket roligt att vi får bebbar bara en dag mellan..*ler* Mina beräknas anlända den 24 februari…

issa83
0

Va kul! :)

MickiRosa
0

Ser fram emot bilder senare. *önskar massa lycka till*

medarbetare på Hamster.ifokus

www.Ulltussenshamstrar.com

Zvintos
0

Jag kommer iaf hålla ett öga på den här kullen. ^^

chocomian
0

Hade jag självt inte haft en planerad kull nu till våren, hade jag varit vääldigt intresserad ;)

nonisaga
0

#15 ska du ta kull på Inis? men hon ville typ inte………

chocomian
0

#16 Får försöka hitta rätta tidpunkten, då hon är som mest i högbrunst och det blir i April som det ser ut nu, jag ska testa para.

nonisaga
0

#17 ok

Issa det kommer bli en underbar kull ju! jag kanske e intresserad men får se……..

issa83
0

#14 Ja du är välkommen att höra av dig om är intresserad

#18 oki , ja du är också välkommen att höra av dig om du fortfarande är intresserad när kullen fötts:)

Jag har stora förhoppningar för denna kull. Båda föräldrarna har ju fått fina priser vid utställningar och är underbart gosiga båda två.

Linda3046
0

Den här kullen kommer nog bli en toppenkull :) Verkligen snygga föräldrar! Jag kommer dreggla mycket över denna kull då jag typ velat haft en cremefärgad hane i nästan 10 år nu (sen jag skulle köpa min första hamster), men jag vill ju behålla en unge från min egen kull så det blir tyvärr fullt hemma hos mig :(

issa83
0

#20 du kan nog klämma in en liten söt hamster tillFlörtFinns det hjärterum - finns det stjärterumTungan ute

kajsa08
0

Kommer det en offhona som är bra typad så, jaaa! Kyss

issa83
0

#22 det ska jag säga till den blivande mamman att det är beställtTungan ute

hidianan
0

Lycka till med kullen!

Denna kommentar har tagits bort.
issa83
0

#24 tack

Det går såklart fortfarande bra att anmäla intresse. Transport brukar ju gå att lösa

issa83
0

Ingen brunst igår så jag håller fortfarande tummarna. Hon har även gått upp 4 g men det kan ju lika gärna vara mat eller nåt kanskeTungan ute

Curlys
0

wiie hoppas de blir bebbar :) Blir de en svö creme hane så är jag intresserad :)

Tack för hjälpen av frakten av burarna i lördags :)

issa83
0

#28 det var inga problem att ta med burarna så det var så lite så:) Då skriver jag upp dig på en s.ö creme hane och så ska jag tala om det för den blivande mamman :)

Denna kommentar har tagits bort.
kajsa08
0

#23 Tack och tack, vill se bilder sen!

issa83
0

#31 japp, skapar en ny tråd med bebisbilder sen:)

Motalavikens
0

Jar har pratat med mamma Brie här nyss , hon är just nu ute i hagen och springer , har beställt färger och antal nu Skrattande

issa83
0

Mamma Brie hade sedan parningen gått upp 11g igår när Linda vägde henne.

Hon är hos Linda (motalavikens) just nu, där parningen genomfördes, hon kommer hem igen nu på onsdag då det gått 11dagar, om ingen brunst upptäckts. Då kan vi vara ganska säkra på att parningen togTungan ute