Oj, jag har ju köpt ett sådant Hjul, men jag undrar om det inte var från zooklart, men minns inte säkert faktiskt. Vad synd att det har upphört, hon var jättetrevlig den tjejen som hade det, om vi nu pratar om samma ställe. Vet också att jag har sett dem någon annan stans i stan…hmmm. Minnet är bra men kort, men jag har för mig att det kan vara Solna Zoo i City på Vasagatan i Stockholm, men du kanske inte bor i Stockholm heller. De säljer inga djur utan bara tillbehör. Är inte säker på att det var där jag såg dem, men du kan ju alltid ringa och kolla. Eller ring runt till de zooaffärer du har i närheten. Förresten, har du googlat på det, där kan du säkert hitta svar!
jo jag har googlat, hittar bara zooklart(upphört) på svenska och sen är resten på engelska. Jag kan engelska men jag vågar inte beställa från utlandet. Ingen zoobutik runt ikring här har det(bor i värmland)inte här i stan eller örebro iallafall:(
#1 Jag brukar gå till Solno Zoo på Vasagatan ganska ofta, de har aldrig haft Wodent Wheels där ;/ Skulle lätt köpa en om det fanns.
#3 Som jag sa är jag inte säker på var jag har sett det, det vara bara en tanke att det kan har varit där. Men förmodligen någon annan stans då. Men det spelar ju ingen roll eftersom Issa inte bor i Stockholm.
Verkligen synd att desssa är så svåra att få tag på.

Jag vann ett sånt Hjul på en utställning. Men den tjejen som hade hjulen kom från ett annat land