Hamster iFokus

Hamster

Etikettutställning
Läst 1647 ggr
Bulba
0

Kallhäll?

Vilka ska till kallhäll den 7:e?

Jag ska såklart vara där och ställa ut både Molly och Laban Skrattande

Sen ska jag ju sitta i salu rummet och sälja hamstrar också Flört

aliciia
0

Kallhäll, det är sthlm typ va :P ?

Englatassens
0

Vi e ngra som ska upp… men inte ställa utan hämta ny bebis, leverera bebis å käka lunch med vänner osv…Glad

heffaklump
0

Åååå jag vill också på uställning! ;( Hatar att jag bor så långt bort från alla uppfödare och där alla utställningar håller till x)

Royalz
0

Nepp, alldeles för långt bort :( har typ 40mil till sthlm ..

Ebba-A
0

Kommer inte dit, ev. på nästa utställning för att ställa ut Majsan i Pet-klass.

Värd på Choklad iFokus

Bulba
0

Det kommer nog vara lite tomt på utställningen låter det som Flört

Anna-Helga
0

Det blir en utställning i Kolbäck 28 Mars, det kommer bli jätteskoj! Då blir det lite alla möjliga sorters smådjur! :)

Bulba
0

Vart ligger Kolbäck?

Anna-Helga
0

I Västmanland, mellan Västerås och Köping kan man säga! Det går jättemånga tåg dit och från tågstation är det bara en liten bit och det kommer vara skyltat! :)

Mvh Anna

UlrikaD
0

Kommer inte till Kalhäll tyvärr, men däremot satsar jag på att ta mig till Kolbäck i mars.

Anna-Helga
0

#10 det blir fint det Ulrika, världsmetropolen Kolbäck! Cool

issa83
0

Jag kommer till Kallhäll på lördag den 7 feb:D Längtar massor!!Ska ställa ut 2 dvärgar och 2 guldhamstrar

kajsa08
0

Jag anmälde mina för sent, men det var nog lika bra det för jag och min dotter har inte fått något medlemsbevis fast vi betalade i november till SHF…Rynkar på näsan Nu tänker jag kräva pengarna tillbaka!

nonisaga
0

Jag ska oxå till kallhäll, både ställa ut hamstrar o sitta o sälja o det ska bli kul o se alla men det låter ju som om det kommer bli lite tomt?

Anna-Helga
0

#13 Det låter inte så roligt… :(

issa83
0

#13 har du pratat med dom om det? Jag betalade in i dec men dom har sagt att dom ska dela ut medlemskorten på utställningen och årsmötet. Dom som inte kommer dit får sitt hemskickat eftråt

nonisaga
0

#13 jag betalade i januari och fick hem mitt medlemskort igår, men prata med dom vet jah!:)

Bulba
0

Det går ju alltid att mejla om du vill fixa det på en gång.

Motalavikens
0

Det är samma varje år , de som kommer på årsmötet får sina där , de som inte är där får det hemskickat , du finns ju fortfarande med i registret att du är medlem . Du har ju fortfarande samma medlemsnr och allt och när du anmäler så står det ju i alla papper att du är medlem , sen var det ju synd att du anmälde för sent …

Bulba
0

Hmm… ser ut som om dt bara blir 3 st i kallhäll. Jag, nonisaga och issa83 Flört 

Aja, då blir det ju mycket priser till oss Mohaha!

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Anna-Helga
0

#13 Du får komma till Kolbäck i Mars du med! :)

nonisaga
0

#22 haha damp på datan:P? ja juste MASSA priser till oss *dräggel*

issa83
0

japp ingen konkurens för oss allsTungan ute

Fast vi blir nog trots allt fler. Men många shf-medlemmar är ju inte så mycke här inne så dom kan inte svara här. Men jag vet iallafall några till som ska dit hehe

Motalavikens
0

Det är betydligt fler än ni 3 som kommer , jag lovar =)

UlrikaD
0

Det lär nog bli massa folk på utställningen. Som sagt, alla hänger ju inte här inne.Flört

[Popcorni]
0

Jag ska komma till kallhäll! ^-^

Curlys
0

Jag kommer också till Kallhäll. En guldis ska ställas denna gången :)

mocchino
0

Jag kommer också. :) Ska inte ställa nån men jag kommer med lite lotterivinster så kom igen och köp massa lotter! ;D

// Nathalie

nonisaga
0

vad kul att så många kommer,  men då får erat namn stå på eran tröjaTungan ute

kajsa08
0

#23 Ja, får sikta in mig på Kolbäck….brruuum!

issa83
0

Ses i morgon allihopa! Här blir det till att åka hemifrån klockan 6.00 för att hinna. Men det gör inget:)

Lycka till nu!

Zheverez
0

jag ska dit en snabbis å lämna en Bur.

Bulba
0

Hur gick det för er då?

Mina hamstrar var bara med i Pet och fick A rakt igenom Glad

nonisaga
0

Samma här, jag var där med bulba, och mina var oxå med i bara pet o A rakt igenom :D

mocchino
0

Jag ställde inte ut några men förälskade mig i svarta hamstrar med mustach! Flört Oskyldig

// Nathalie

kajsa08
0

"37 Ställde inte heller men tog ju hem en sötis från Englatassens, sååå underbar bara. Och såklart föll jag för en till. Så jag kom hem med två snyggingar till killar! Ja, vi sågs ju där så du vet att det var från dig jag köpte den sista! Tusen tack, de är verkligen gosekillar!

nonisaga
0

#37 haha mustach haha jaa dom har ju verkligen det :P. Jag e oxå kära i dom…. :D

issa83
0

Vi hade en riktigt lyckad dag. Våran dvärghamster Motalavikens Puck fick CERT, och blev BIR och BIS2 i standard Skrattande

Våran guldhona Guldgruvans Brie blev BIS 2 i pet

Våran andra dvärg fick CK

*matte och husse sträcker stolta på sig*Tungan ute

nonisaga
0

#40 men dåh var det ni som fick alla priserTungan ute

MickiRosa
0

Grattis Issa!

medarbetare på Hamster.ifokus

www.Ulltussenshamstrar.com

mocchino
0

#38 Jaa du fick två Englatassare med dig hem fast den ena har mellanlandat lite här ett par månader!! Gullgossen!! Han är verkligen alldeles för go! Man kan inte undgå att pussa lite på honom trots att man har varit sjuk.. ;P

#39 Jaaa åååå hade det varit en tjej hade jag säkert roffat åt mig en! Men det hörde ni inte.. ;P *haha*

// Nathalie

Molle08
0

Grattis Issa till Brie..

Castello hälsar gott till syrran :D

kajsa_karin
0

Mina fick A i petclas

Hunter fick hederspris i pet för en myspys herre.

Mimmi och Molly våra småttingar fick Hp i barnklass där Sophia ställde ut.

Det var en trevlig tillställning men tyvärr tog det så lång tid så man blev helt slut

issa83
0

Tack Micki och Annie! Vi är jätteglada här hemma idagTungan ute

#41 hihi nja, alla priset var väl att överdriva. Men man blir väldigt glad när det går så bra.

Grattis alla ni andra som fick fina priser!