Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 1736 ggr
Imasy
0

Vet ni vad?

Idag när jag gick ut ifrån djuraffären hade jag med mig två dvärgar hem :)

En hona och en hane. Tyckte så synd om dem, och så är de ju så små och söta Kyss

Tur att de är mini hamstrar så jag kan gömma dem för min karl Tyst

mocchino
0

Dom e ju sååå underbara!! Hoppas det är vintervita du fått med dig hem för dom är urgoa! Jag ska själv hämta hem 12st imorgon! :D

Jag behöver ju inte säga att 11st ska flytta vidare till mitt jobb på måndag.. *haha* :P

// Nathalie

Imasy
0

Nja, dessa är nog troligen hybrider, kommer ifrån Imazo.

bblomquist
0

åh så kul, älskar dvärgisar<3 :) så små och fina

chocomian
0

Aaaw, så sött :D du får bomba med bilder sedan då! ;)

[Hamster95]
0

Naaaw. Jag ska banne mig ha en eller två dvärgar när Totte dör.

nonisaga
0

haha, grattis. Det kom plötsligt :)

Imasy
0

Ehm, jo, lite av ett impulsköp Obestämd

Sammanförde dem för en stund sedan, och än så länge *peppar peppar* har det gått bra.

nonisaga
0

Får vi se bilder?Skrattande

Imasy
0

Ska fota lite senare, men bluetoohen jag behöver för att få över dem i datorn är på vift, så jag får återkomma med bilder :)

gulzebra
0

I Falun månne? Då hade du tur isf, för det var väääldigt nära att jag tog med mig de själv när jag var dit och kollade i torsdags Oskyldig Både de och guldarna och grodan och eremitkräftan och kungsboan och några ödlor och den jättejättefina kaninen i den översta vanliga kaninburen om du såg den och några möss och några råttor och… Eh ja, du fattar Oskyldig

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Lollia97
0

Jätte kul med nya familjemedlemmar!

Hoppas ni har kul tillsammans med dem :)

Bella-R
0

Bilderbilderbilder! ^^ Vill ju se bilder Oskyldig

Scientia est potentia -- "Kunskap är makt"
Per aspera ad astra -- "Genom svårigheter mot stjärnorna"
Tuam ipsam vive vitam, quia tuam ipsam oppetes mortem
-- "Lev ditt eget liv, för du ska dö din egen död"

Imasy
0

Japp, hä va butikn´i Falun ja hitta dom på ;)

RoSa-RoSeN
0

Åh! Vad roligt!! :D Vill också se bilder!! Dvärgar är ju så himmla söta =)

HappyCatMeows
0

Men vad roligt!

Jag stod och tittade på dvärgar på Bromma Zoomarknad för ett par veckor sedan och lyckades näppeligen undgå köp. Men vem vet hur det går imorgon…

hidianan
0

Jag vill också se bilder :) Alltid kul att se bilder på hampisar.

Imasy
0

Fast jag blir inget klok på deras färger :s

Tittar man på bilder så ser de ut att vara agouti, men ändå inte. Tycker inte de är lika mörka som agouti. Mina är mer gråa och vita.

gulzebra
0

#13: Va trevlit, du få ge dåm körv nura sånt dåm höppä i älva :P

För övrigt så kan jag bara instämma i vilken skitaffär det är nu när jag sett den, förstår inte hur folk kan vara så lyriska över den >.> Det var ju inte få lagbrott man stötte på där inne O.o

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Imasy
0

Och det som stör mig allra mest, är att de nekar mina hemmuppfödda friska hamstrar med stamtavla till förmån för wet tail-grossit hamstrar.

Fast å andra sidan så ska jag väl egentligen tacka dem. Dom gör ju så att jag får kunder. Nöjda kunder ;)

Anna-Helga
0

Hehe, vad roligt, kan man få se bilder? :)

Imasy
0

Men vet ni hur tråkiga de är eller? ;)

De var upp och käkade lite när jag stoppade dem i buren och sen gick de och la sig :/ Jag vill ju titta på små söta skrutt ungar juh! ;)

Anna-Helga
0

Meh! Vad är det för små odjur?? Glad

elvissspringsteen1
0

va roligt:D hoppas de går bättre än de gick med mina:P jag köpte 2 honor först å hade dom ett halvår, sen började dom slåss så mycket så den ena bet den andra så de va ett stort köttsår på ryggen:S så nu har jag den som fick såret kvar:) jag sålde den andra. men alla behöver ju inte bråka, men de gick bra med mina länge innan de vart bråk.

Alexandra-S
0

Vad kul! :)
Jag vill med ha fler hamstrar, men min mamma tycker det räcker med en :P

Besök gärna vår blogg: www.gizmo.webdon.nu

Imasy
0

Ja, jag menar det!! Här har man lassat upp med grösaker och annat mums, så får man bara kalla handen. Man kanske ska reklamera dem? ;)

Detta är ju en hona och hane, så vill karln ha frid i huset bör han nog göra som frugan säger ;)

gulzebra
0

#19: Det kan nog konstateras att de inte är riktigt kloka i huvudet :P

Men alltså, varför sälja dit öht med tanke på deras djurhållning? Säger jag som inte förstår det där med att lämna till zoo öht, men ändå x)

Imasy
0

Det var länge sedan jag frågade, och då var det vid ett mindre akutfall och hamstrarna satt i dunor ;) Inte nu på golvet i stans tråkigaste Bur :(

Dessutom så betalar de knappt för djuren heller, så för varje unge de skulle köpa skulle jag gå back på.

Dessutom så har jag fått veta lite mer som gör att jag inte är så sugen på leverans dit. Men det är väl tur att det finns bra butiker också :)

gulzebra
0

Oh ok ^^
Meep nu gjorde du mig nyfiken ju :o Vad du fått veta? (A)

Zheverez
0

grattis till dina nya små vänner.Skrattande

Royalz
0

Grattis till dom :) vill se bilder :)

Imasy
0

Jag har iaf fotat dem nu, men dongeln är fortfarande på vift hos min karl, så ska ni se bilder på sajten får jag nog minsann mmsa den till någon som kan föra över mms i datorn Tungan ute

Har hört att Pixelmollan har fått en ny leksak….. SkrattandeOskyldig

mocchino
0

Du kan ju mms bilden till din mail också.. Bara skriva in mailadressen istället för ett mobilnr.. :P

// Nathalie

Imasy
0

Fast då måste man göra nån inställning i telefonen för det, men jag kan ju testa iaf ;) men du vet, jag är ju en riktig klumpeduns och tappar min telefon titt som tätt, så den är lite kaputt ;)

RoSa-RoSeN
0

Bilder, Bilder, Bilder!! Komigen nu bilder!! =D

mocchino
0

#33 Nej jag har inte gjort nån inställning på min och jag har kunnat skicka mms till min mail.. :S

Ja du min mobil startar inte överhuvudtaget idag och jag har försökt ladda den sedan i förrgår och det funkar inte! Känns som att den kanske har gett upp detta jordliv lite.. :P

// Nathalie

Sara87
0

hihi, jasså, du har också råkat ut för ett implusköp denna vecka ;D

Grattis då :) Hoppas vi får se bilder!

Imasy
0

nu har jag fipplat och så med min mobil, men jag får ändå inte till det :/ Min telefon kanske inte ens har den funktionen öht?

Sara87
0

Menar du kamerafunktion?

Imasy
0

jag har foton på dem i mobilen, men jag kan inte skicka dem med mobil-mejl så jag kan få upp dem i datorn ;)

MangoPeperoniOwner
0

Grattis! Lycka till med dom! Glad  Imasy och Imazo, är det ödet? Flört

Sara87
0

#39 Aha! Du har ingen usbkabel heller?

Imasy
0

jodå, jag brukar skicka dem via bluetooth till datorn, men dongeln ligger hemma hos micke och jag har inte orkat hämta den ;)

vekan
0

Grattis till dina små dvärgisar å lycka till! ^-^

Sara87
0

#42 hehe ok, I see.

Molle08
0

GRattis Jennie till dina små:)

Imasy
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En liten mini hamster :)

Imasy
0

Oj, vad kass bild #46 Förvånad

Här är iaf en annan :)

chocomian
0

Sötnosar där Jennie! :D

Imasy
0

En liten prick ;)

Millaan
0

Shit vilka sötnosar :)

Zheverez
0

vad söta de är dina nya hamstrar.

Imasy
0

hehe, men den enda "bra" bilden blev ju uppåner :P

Bella-R
0

Såå pyttesmå <3 Sötisar.

Scientia est potentia -- "Kunskap är makt"
Per aspera ad astra -- "Genom svårigheter mot stjärnorna"
Tuam ipsam vive vitam, quia tuam ipsam oppetes mortem
-- "Lev ditt eget liv, för du ska dö din egen död"

Ebba-A
0

Äntligen bilder, riktiga sötnosar du har där :)

Värd på Choklad iFokus

Royalz
0

vilka sötnosar :)

Sara87
0

Söta pluttisar :)