Bildtråd - Korthåriga hamstrar

#0 - #5
Gud vilka gulle-pluttar ni har! :)

#17 VAD SÖÖÖÖÖÖT 

*Putt* Ingen som har chokladfärgad? 

#12 Fasen vad söt!

#12-13 Nämen hallå vilken chokladboll!
Sötnos!

Sen så har vi min älsklings Lemon! En hamster som fastnat som en magnet i hjärtat! Henne kommer jag aldrig glömma! Socialare hamster finns inte! Hon var så social så att hon tom ville att jag skulle ta upp henne mitt uppe i hennes födande.. :S Jag skulle bara kolla till henne och hon hörde mig så hon kom utspringades från sin Bur med en unge halvt ute och ville att jag skulle ta upp henne.. :S
Sen när ungarna var ca 1v gamla så stoppade hon en unge i varje kindpåse och ville flytta med dom upp till mig. Hon stod på bakbenen och man hörde nästan hur hon skrek: TA UPP MIG! TA UPP MIG!
En väldigt speciell och go hamster! Tyvärr gick hon bort alldeles för tidigt endast 11mån gammal.. :(
(Sorry lite OT.. :P)
// Nathalie

Underbar historia! Det är verkligen något speciellt med sådana hamstrar, de sätter sina spår i ens hjärta 

Vilka smala och smärta hamstrar ni har, min va värsta tjockisen =P
#2 Gillade verkligen ditt kort.

#18 ser ut som hon precis har hjälpt till att byta blöja på nån;)

#32 Du har inga bilder på Y-Y som liten eller hans kullar?

#36 Herrejösses vilken snygging! 

#31 Hjälpt och hjälpt hon fick minsann göra hela jobbet själv! *haha* :P
Hamstern på bild #16, Wilma är mamma till pachanga på bild #40.. :) Har jag för mig om det var Pachanga du döpte henne till Eva? Hon som du fick av mig?! ;) *thihi*
// Nathalie

japp pachanga hette hon.

mocchino; har du bilder på plopp när han var liten? 

#48 Nej. När jag köpte honom var han redan några månader har jag för mig.. Dom två bilderna är tagna i samband med att han kom hem hit har jag för mig. :)
// Nathalie

#49 Ahaaa, synd :(

plopp är y-y,s far
#12 NEJ GUD VAD BEDÅRANDE, så himla gullig hon ser ut! :D