Små fotomodeller

#5.. ååå det ser verkligen ut som han suger på tummen som en bebis!!
#7… hon e verkligen dundersöt!!

#17 Jag såg en toksöt englatass hos Åsa när vi hämtade Hobbe i söndags, Razzle-Dazzle! 

Jag har glömt att nämna att alla hampisar är Tazzars, utom Tippen och Ronja som bara är mina, mina, mina! ;)
Gud så söta ! :D

Tack! :D

Sockersöta allihopa!
Särskilt Tippen, vilken charmör 
Vad är han för färg?
Söta råttor var det oxå, hihi. Vilken uppfödare kommer dom ifrån? ^^ Kan det vara Ikea? ;P

#22 Jo, Tippen är en gosse jag föll för direkt! Han är dove bandad.
Råttorna kommer från IKEA:s råtteri i Älmhult. En rekordstor kull fick vi veta! Vi hämtade upp dem i Samla-petboxar från filialen i Kungens Kurva. :)

såå söta
Vilket ögongodis! :)
ååh,sötnosar!

Supersöta allihopa! Men Tippen har ju såklart en speciell plats i mitt hjärta. Syrran Piggelin vinkar från hamsterhagen, mamma och pappa stensover.

Tack så mycket för gulliga kommentarer! :D
Många gulliga hamstrar i den här tråden :)

hur går det med ronja, har hon lugnat ner sej efter nyårets fyrverkerier?
hon bodde i raden närmast fönstret.när vi kom hem några timmar efter nyårsslaget så var flera av hamstrarna oroliga.
ronja var värst. tyckte hon hade lugnat ner sej när hon flyttade men transporten å allt nytt kan ju ha fått henne orolig igen.

Fina bilder=) Gillar tumsugarbilden;)

#30 Johanna berättade om nyårshelgen och vi lät Ronja boa in sig ifred och störde henne så lite som möjligt den första tiden. Jag tycker att hon verkar vara en lugn och trygg hamsterflicka. Nyfiken när hon är ute och spatserar men gillar även att bli gullad med. :)

å så skönt å höra att det inte satte djupare spår.
hon var nyfiken å urgo även innan nyår.
det var hemskt att komma hem å se hur vissa var oroliga å inte kunde komma till ro å som en tid efteråt flög i taket var gång det hände nåt i köket,tex mikroluckan som öppnades el vi tappade nåt.
nu är de som vanligt igen.
hade inte en tanke på att även de kunde reagera så starkt.tänkte inte ens på att grannarna skulle stå å skuta inne på gården.
alltid lär man sej nåt men synd att djuren fick lida.

Fina allihoppa
Hoppe är nog Syster med min Humlan från Alladin

#34 Jo, Hobbe och Humlan är kullsyskon. 

#33 Hon somnade i min famn när vi tittade på film i fredags, så himla gosigt!
Gah, nyårsraketer och smällare är ett otyg, tycker jag som djurägare. Det är vackert med fyrverkerier men jag skulle mycket väl kunna klara mig utan.

Riktigt fina bilder!!! :D