Karlie hjul
någon som vet någon sida där man kan beställa karlie Hjul för hamster? dom är röda med tyg i stället för galler…
Kan inte Lennart ta hem annars då?
jo kanske de, ja köpte ett idag då hade han bara två kvar i bra storlek. ja behöver 7st till. men de kanske går att ordna:)
Hej
de butiker som för Karlie borde kunna ta hem. Själv har jag haft tre och min hona har sitt kvar medan min hane åt upp sitt första och satt i de nya i fredags den 2 jan på eftermiddagen och i måndags fick jag ta ut det då han ätit upp det. Han är gnageholiker ;) Ska köpa ett i trä nästa gång det varar nock lite längre.
Gnager dina sönder dem eller låter bli?
Mvh
bara en av mina hamstrar har ett än så länge, satt in de idag men ja tror inte dom kommer gnaga sönder dom. men andra Hjul jag har haft bara går sönder (bollar) eller skadar hamstrarna, en av mina hade fått som små blåsor under fötterna så ja ska prova dom här nu ist. verkar mkt skonsammare för tassarna:) sen kan dom inte trampa mellan eller göra sig illa så.
det var därför jag köpte de brukar visserligen tipsa kunderna om det eller det i träd, de i träd låter inte häller..
Hoppas du har bättre lycka!
Mvh