Owi är inte bara billig ..
Han har f*n redan flyttat!!!
Matte är arg. Jätte arg just nu. Jag vaknade för ca 10 minuter av att någon sprang över mig. Gick upp och tände lyset och vad fick jag se ?! Jo, en Olliwer i min säng som gnagt sig ur sin duna inatt, tydligen.
Visst, ingen större skada skedd, går ju att laga.
MEN, sen fick jag se en del av en mycket kär vän. HAN HAR SLAKTAT MITT HEADSET!!
Oj vilket äventyr han måste haft och oj vad billig han är nu. Jäkla djur alltså!!
Kan ju tilläggas att för några månader sen slaktade han en lampa för mig. Det gör väl inget, men mitt headset, det gör något!!
Tänk om dom ändå kunde låta bli att bita sönder saker!
HAHAHA XD
Min hamster slaktade mitt bandage och slaktar även tidningar och mina fingrar :P
Han bor i ju åsså i en Duna men den är han mer än förälskad i så han har inte börjat slakta den.
När Candy rymde vet jag inte hur många plastpåsar hon slaktade! Foderhinken såg ju extra roligt ut, hon hade öppnat alla påsar så allting hade blivit blandat :P
min kära clara (grynets mamma) pös ner i en byrålåda med kläder.. ingen skada skedd tänktre jag. tills jag skulle använda plaggen…. bithål i ALLT!! inte kul. en del sladdar och annat har ju oxå gått åt^^
Hade själv en hamster som rymt ur sin Bur.
Han gjorde det när jag hade några kompisar hemma över helgen (vi var 4st) så när vi hade gått och lagt oss och sovit ett tag så känner en av mina kompisar hur nånting nosar på henne. Hon vaknar och tittar lite uppåt och får syn på min Conri som står där och nosar på henne i godan ro. Hon väcker min andra kompis med Conri i händerna och frågar vad dom ska göra, dom kan tydligen inte väcka mej trots att dom försöker ihärdigt. Tillslut hittar dom den tomma buren och dom sätter ner honom där *skratt* 
Dock var den buren så omodern (gammal gallerbur med buröppningen på taket) att han fick upp den fler gånger, och innan jag fick tag på en ledig dunabur till honom, så fick jag sätta lås på luckan för att han inte skulle rymma ^^''' nu är han såld till en trevlig tjej inne i Kalmar där han bor i en något modernare Bur 
#4 Jag fick också sätta lås på en av mina burar. Candy listade ut hur hon kunde öppna den. Först trodde jag att det var jag som började bli senil och glömt att stänga burdörren, fast när hon rymde för andra gången inom loppet av två dygn så börja jag misstänka att det var något annat xD
Så då stängde jag till buren ordentligt och tänkte "NU har jag minsann stängt burdörren", 5 minuter senare hör jag ett brak och Candy står på burtaket och tittar förvånat på mig när jag kommer springande :P Så då satt jag ner henne i buren ännu en gång för jag ville se hur hon gjorde, och då dröjde det väl en halv minut innan hon åter var på burtaket :P

Hahha bra att jag inte är den enda som har slaktar hamstrar då ;) mina brukar oftas sköta sig, men inte i natt ;P

Haha, det är nog bara jag som inte har några slaktarhamstrar ;D här hemma har ingen lyckats göra något stort hål och rymmt (inte än iaf), det enda som hänt här är att Humlan gnagde ett liten hål och Chamusque som gjort små utflykter på golvet då han har en Bur som är lite konstig när man stänger och jag var lite trött när jag stängde så den var lite öppen och så då pressa han ut sig och börja vandra på köksgolvet. Var ju lite roligt då vi plötsligt såg en hamster vandra runt på golvet när vi såg på tv ^^

Sådana hamstrar sätter man i akvarium sen är man kvitt utbrytar problem för gott <3
Ingen har rymt här hoss mig ;) Tur :)

Inga hamstrar har förstört för mig när dom har rymt. Snarare råttorna jag hade för ett tag sedan, de förstörde massor av korgar i HELA MITT RUM och en av mina favorit statyer jag haft i min bokhylla låg nån meter från bokhyllan och sen hitta man dom sovandes i en låda bland massor av mjuka saker(bland annat sönderbitna kläder) xD
Råttor är ju väldigt bra klättrare så stora delar av mina hyllor var förstörda.
min hamster har rymt 2 gånger, hon har gnagat på lufthålen som jag har borrat på locket av hennes plastbur. så hon har på nått sätt kommit igenom och sprungit ut så jag hittade henne utanför badrummet, andra gången hade hon gömt sig under soffan :p tur att min katt var i mitt rum och sov, annars hade inte swea funnits mer :(