Transportsbur? Behöver era hjälp!
Heei jag har gjort en tråd om att jag ska resa till Danmark men det är nt om dt nu da,menjag tänkte jag kanske skulleköpa en transprtstbur istället så att hon inte behöver vara i buren istället när vi åker dit för om det händer nåt är det ju bättre att ha den lilla transprotsburen istället .)
Men jag undrar finns det olika modeler eller är alla helt vanliga?
Och tycker ni istället att jag ska ha henne i buren eller i en transprtsbur?
BEHÖVER ER HJÄLP!
PUUUUUUUT INGEN?
Det finns flera olika storlekar och modeller på transportburarna. Det brukar variera från butik till butik vad de har hemma.
Men tkr du att jag köper en transprtstbur och ha henne i buren ( transprt) istället för att hon är i buren om nåt händer på vägen för vi kör ju i 6-7tim?
Har du hamstern i en transportbur kan du ju ha henne med i knät under bilresan. Är kanske klumpigt att ha en stor Bur i knät, fast jag vet ju inte heller vad du har för typ av Bur.
Tror det är en smaksak, men om man måste ha buren bak i skuffen eller liknande så kan ju den åka fram och tillbaka, och i värsta fall välta om man svänger för kraftigt, får sladd etc. Har du hamstern i knät kan du ju dessutom hålla koll på den under resans gång lättare.
Men jaharen dunabur,så tkr ni att jagska ha henne i bren elr i transprstburen för vi åker 6-7timmar hon ksanske bli lite orolig,vart hon är
Om du har hamstern i dunaburen, vart kommer du då att ställa buren i bilen?
asså du vet där man har benen :)