Vad ska Ester få i julklapp?
´Hejj :)
Har ni nåt tips på vad en liten vintervit kan få i julklapp? :D Hon nöjer sej nog över en morotsbit, men ändå!
Är de nån annan som ska köpa julklappar åt sina hamstrar?/Mvh Fanny

Jag hade tänkt tillverka egna julklappar till hamstrarna. Har virkat en jättesöt liten korg, nu måste jag bara lyckas upprepa samma sak två gånger till så alla får varsin x)
Kanske en lite koja som man hänger upp. eller kanske ett nytt litet fint hus
Allt i matväg är ju uppskattat :D
Aa :) ska se om jag hittar några roliga leksaker, men jag har en habitrail och det rymms inte så mycket i buren :S

Funderar starkt på att köpa större och rymligare burar till 2 av mina, alternativt de två största 130L samlalådorna på IKEA, lite korkbark och ev mangroverötter.
Jag har inte ens tänkt på det, men det blir väl nå extra gott i godisskålen :)
#6 så hemskt :( var hon gammal?

Oj sorry XD
#10 Guuuuud vilken sötnöt!!

#13 va fin & bra & kul Achatina! :)
Jag tänkte ge någon rolig leksak till varoen av mina.. dom har fått ett nytt agilityhinder som jag gjorde själv i förskott
#6 Nä så synd & tråkigt! 
#13 men herre gullan så göllig :)
#14 Jo nån leksak blir de nog till Evert:D vi har upptäckt attde e en hane XD
#15 hehe ja det läste jag i ett annat inlägg. kanske en lekpark från karlie wonderland?
? har du någon bild? låter kul
googlade, vars kan man få tag på dm?
hm eftersom man inte får kopiera så kan jag ge dig en länk.
nähe det gick inte det heller .. sök på google efter "karlie wonderland lekpark"

12: Visst är han ;) Fotot togs på en utställning samma dag som hans småsyskon (helsysckon) Föddes! :D

13: JÄTTEFIN!!!
Godisblandning kanske? =P Ja har oxå tänkt att köpa nått i julklapp åt min lill pojke Bandit men vet inte riktigt vad^^
Hehe, nu har han fått en julstrumpa :D
#23 Hihi 
tror jag ska ge hamster en hängmatta :P
Medarbetare på Hundar.ifokus