Stora Dunaburar
Beställde en stor rody marsvinsduna för ca 2 veckor sedan, har också köpt ett galler som passar till den men som har tätare galler så jag kan ha min hamster i den. Men dom har fortfarande inte fått in den så jag avbeställde den.
Nu tänkte jag beställa en Ferplast marsvinsduna istället (bild) och undrar om någon har en en sån eller haft erfarenhet av den? Skulle vilja ha en "reality" bild på den isf, såg en bild och den vita varianten såg creme-vit ut och plasten såg också ut att ha lite gula nyanser i sig på hörnen. Men på bilden jag bifogar så ser den inte ut så.
Undrar också om någon skulle kunna mäta gallret på den då också, så jag vet om mitt galler jag köpte passar till den.. för jag vet inte hur jag ska få tag på ett som passar annars.
Skulle väldigt gärna ha denna Bur (har en sån redan i mindre variant)
men hittar inte någon sån i varken djuraffärer eller online (måste vara svensk sida).
Någon som vet vart man kan få tag på en sån annars?
Jag tog bort bilden i inlägg #0, men hänvisning till skrivreglerna/upphovsrätten.
Det går bra att länka bilden till ev hemsida dock.
// Jennie
#2 okej.. men det är denna Bur iaf http://grand-prix.se/product_info.php/products_id/2857
är inte förvånad att det var det företaget.
de sänder inte allt man beställt, ibland får man trasiga saker.
betalt för allt tar de med hänvisning att de ska posta resten när det inkommit. det går v å hela tiden svarar de att sakerna kommer då el då. tiden kommer å inga saker, ny kontakt, nya datum å så går det på.
för att återgå till din Bur så har jag sett den i butiker. tom billigare.
60x27 är måtten på mitt galler.
Jag har en, köpt på Djurmagazinet… Kanske kan tänka mig attsälja den rent utav, men jag vet inte.
Kan vara bra att ha…
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua
#5 Hm, jag får väl kolla på djurmagazinet då..var där för ca 3 veckor sedan och då hade dom bara små. :P
Har bestämt mig att vänta med att köpa en såvida jag inte hittar en i en affär :P
Hehe javisst… Min kostade 849 kr ny på erbjudande… Den har blivit lite gnagd där flaskan har suttit så där har jag tejpat, men det är inget som direkt stör tycker jag…
Medarbetare på Chihuahua
#8 Oj, vad är det för mått på din?
Är jag lurad? Hehe! Min är 75x47 och 35 hög…
Medarbetare på Chihuahua
Ja, det är samma mått på min. Men alla butiker har ju olika priser, också beroende på var i landet man bor kan jag tänka. 
#9 Det här ju var ca 2 år sedan så priserna har säkert gått upp.
#11 Hm, jahaja där ser man!
Medarbetare på Chihuahua