Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 895 ggr
Bulba
0

Hamsterklappar

Vad har ni köpt i julkapp åt  hamstern/hamstrarna? Ni får gärna ge lite julklapps tips också Skrattande

Själv har jag köpt en hängmatta, en jätte cool stege, transport Bur och godis Cool

nonisaga
0

jag har köpt 2 små majs kolvar eller hur det nu stavas:p och 2 små typ konstiga gulliga bollar.

aliciia
0

har inte köpt ngt, men ska nog köpa en hängmatta,en stege och kanske en klätterställning å godis ofc :D

nonisaga
0

jag vill göra något mer asså inte köpa utan göra något själv men jag kommer inte på någotSkrikandes

Achatina
0

Kommer nog inte köpa något, men presenter kommer de få ändå. Någon ska få en söt liten korg som jag har virkat på bussen. Men i övrigt kom mamma på att smällkarameller är en rolig sak att förstöra och bygga bon med.

Helena1978
0

Funderar starkt på att köpa större och rymligare burar till 2 av mina, alternativt de två största 130L samlalådorna på IKEA, lite korkbark och ev mangroverötter, samt lite annat smått och gottSkrattande

Achatina
0

Mangroverötter kan väl anses som lite slöseri. Det är ju en utrotningshotad trädart, mer eller mindre. Finns ju kanske bättre träslag's rötter för sådant ^^