Hamster iFokus

Hamster

Etikett: guldhamster
Läst 667 ggr
Achatina
0

Hur glömmer man en hamsterkärlek?

Höm höm. Jag gjorde misstaget att gå in i en djuraffär för ett tag sedan. Lokaliserade snart djurrummet och där fanns det gott om hamstrar. Tyvärr verkar åtgången på dem inte vara så stor, för den jag kärade ner mig i är garanterat vuxen. En jättefin, stor NF skp/vit lr bandad hona var det som jag nu är nerkärad i. En fjärde hamster kan jag ju inte skaffa. I alla fall inte nu. Så hur gör man för att glömma alla dessa dösöta hamstrar som skriker om att få följa med en hem?

MickiRosa
0

Biter ihop. Jag minns en hamster jag såg en gång för några år sen på en djuraffär. Jag bokade den, men hade inga pengar då och sen så kunde dom inte hålla den längre så mågon annan köpte den.

man får hoppas de hittar ett bra hem bara..

medarbetare på Hamster.ifokus

www.Ulltussenshamstrar.com

Ham-Madam
0

övertala nån bekant att köpa den så kan ni ju träffas i smyg du å hamstern. Skrattande

nämen ibland får man bita ihop.

likadant med ungar man säljer å helst vill behålla.

kajsa08
0

Å, det är inte lätt! Tur att du är stark och motstår frestelsen, är man inte stark har man massor med hamstrar till slut, haha.. .som jag!

Ska dra ner nu på antalet men ibland faller man pladask och vips så är den hemma, hur går det till?  Magic.Skrattande

Jag förstår hur du känner dig, men man måste ju alltid tänka på plats och om man har tid, det har jag än så länge men det är möööe jobb! Tungan ute

gulzebra
0

Man köper den och inser så småningom att hamstern är sinnessjuk och livsfarlig :P

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Achatina
0

"Been there, done that"? Tungan ute

Bulba
0

sitter i samma position… har kärrat ned mig i en skp hamster på zoo affären… får tyvärr inte köpa fler hamstrar så jag kommer se den när jag åker dit varje gång tills den försvinner och det är jobbigt…

gulzebra
0

#5: Inte riktigt, men jag kan ju säga att av alla råttor jag kärat ner mig i på zoo så har en enda av de varit lika go hemma :P

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Sara87
0

Oj, jag vet precis hur du känner!

Jag va in på djuraffären förra lördagen å hittade en himla fin hona som kom fram till gallret å tittade lite på mej. Kärlek vid första ögonkastet existerar! <3 Men har inte tid eller plats för en till ju
:( Snyft!
Jag får helt enkelt hoppas att nån bra person köper henne å ger henne ett fint liv.