Campbells kull!!
Det piper i Davinas och Diddes Bur!!! Jihoo!! Tänker inte fota nåt(dessutom har jag ingen bra kamera) men bilder på föräldrarna finns på min hemsida www.ulltussenshamstrar.com
Jag e så glad, det är min första campbellskull!!
Vad roligt ett strot grattis till kullen!
Grattis i massor!! Hoppas vi får se bilder sen på pingisbollarna!!
Grattis! :)

Grattis!!!

Grattis !!
Grattis Micki !!!

Jättegrattis !!!! kram

Grattis till kullen! :D

Grattis! Vad kul! :D
// Nathalie

Tack allihopa! Ja jag är så glad för dom var lite krångliga att sätta ihop, det var inte kärlek vid första ögonkastet, men nu så ligger det 6 st små pluttisar i buren. Inte i nåt fint och stort bo som man är van vid utan mitt i buren i en grop mellan hjulet och huset.

Grattis!! Vilka var föräldrarna?
Grattis :)

Föräldrarna är Geishas A Dream"didde" och Turkinpippurin Davina.
hur går det med bebbarna?? :)

dumma davina har flyttat in dom i huset. och hon vaktar dom som en elak bullterrier. men det rör på sig i boet iaf=) om en vecka till så får man väl kanske se dom.

Om Davina är både en bullterrier och en Campbell. Blir hon en Bullbell då?

Haha, ja eller campterrier

En ny kamphunds-ras ju.

yess, dom beter sig ju som små vovvar ibland tycker jag.

idag är ungarna 6 dagar gamla och när jag stoppade ner lite mums till mamma så tro om min förvåning när ungarna knatar ut ur boet!! Färg har dom fått och dom är såååå söta! Här kommer lite halvkassa bilder=)
*micki jätteglad*

va sööööta dom är
på sissta bilden ser det ut som ngn slags vitteckning,, eller vad tycker ni andra

ett par av dom är vit-tecknade å rättså bra sådana med
fick ju inte se alla ungarna men 3-4 st av de. Snart kommer dom nog knata ut och visa upp sig allihop. jag får hålla i mig hårt för att inte sitta där klistrad vid buren varje dag å störa för mycket.
Sötisar :) Kul att dom börjat få lite färg redan nu.

Hihi, en knatade ut igår med=) det ser så roligt ut för den kan knappt hålla sin tjocka mage från marken utan nästan ålar sig fram med sina tassar alldeles vingligt men rättså fort för å va så liten. Önskar jag kunde filma det=)
Låter jättegulligt, kan riktigt se det framför mej :)
hur går det med kullen Micki??

Det går fint sebbe=) Tack för att du frågar. Det är 5 st i kullen och de är så söta så. De är 2 veckor och två dar idag. Kan lägga upp lite bilder på sötingarna.

såå söta,,
har ju en egen campbell nu, en black mottled från viEriksson som är jätte söt och det var ju dina med som sagt :) :)

Jätte fina!! Har du kollat kön o färger än? tycker det ser ut som nån agouti och argente mottled :)

Kön har jag inte kikat, men håller med dig om färgerna. En agouti, en argente och två mottlade argente är det. Agoutin är en behållis för den tycker om att pussa på mina fingrar =)

Vad små dom är, och dom är ju helt supersöta.:)