Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 767 ggr
[sofia-85]
0

Hur ofta städar ni

Hur ofta städar ni era hamsters burar?

Imasy
0

När det behövs ;)

Men en gång i veckan ungefär :)

[sofia-85]
0

Har då då en i buren?

Imasy
0

Om jag har någon i buren? ;D ;D

Sara87
0

Jag städar ungefär var 6-9:e dag hos Ville å Mirre som har spån å kanske var 10:e dag hos Tristan som har Toa-Lätt.

aida97
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

var 8:e dag ungerfär fast städar toan var 3:e dag

[Kamillah]
0

En gång i veckan (: Dröjer aldrig mer än 9 dagar iaf.

91Marran
0

städar ur toan och huset varje dag och det andra jag ser. byter ut allt minst 1ggr per vecka.

Mvh
Mig

nonisaga
0

När det behövs typ en gång i veckan.

[Hamster95]
0

En gång i veckan!

Englatassens
0

Pga allergi så går jag igenom mina burar varje dag å tar bort i kisshörnen å så… allt för att förmildra omständigheterna…

[findusen]
0

en gång i veckan brukar bli lagom.. eller var 6e dag typ.. beror lite på var jag placerar saker i buren (hur mkt dom kissar på samma ställe eller utspritt) och hur mkt spån jag använder.. dom bor i antoinusboxar så man kan fylla på ganska bra =) brukar köra storstäd till marsvinen och hamstrarna en gång i veckan iaf =)

Rocky1
0

Själv har jag fasta städdagar. Onsdagar två burar, söndagar fyra burar. Sen fixar jag toaletterna varje dag och byter Sand där…

[Katteeen]
0

Har inga hamstrar men har 6 gerbiler för tillfället. 3 av dem delar på en stor Bur med jättemycket spån i, där byter jag ut allt spån var 2:a/3:e vecka. Byter mycket oftare i de mindre burarna. Plockar ut orenheter (typ gammal mat) och byter i sandbadet/toaletten varje dag. :)

Mirzadancing
0

typ när det blir äckliigt luktar äckligt men typ 1vecka;)

Noa-Nisse
0

ca 2 ggr i veckan, för mamma är allergisk.

Medarbetare på Hundar.ifokus