Hamster iFokus

Hamster

Etiketterburartillbehörinredning
Läst 3780 ggr
Imasy
0

Pyssel-Hamstrar

Många frågar ju vad man kan göra för egna saker till sina älsklingar.

Tänkte att vi kanske med denna tråd kunde samla allt vårat pyssel vi har gjort till hamstrarna, och så kanske det kan bli inspiration till andra?

Fota sitt pyssel och lägga ut bild här är ett måste! ;D

Mirzadancing
0

aa det skulle ja behöva får in lite nya fina saker till min lilla tjej ; )

[findusen]
0

har tänkt göra en extra våning till mina hamstrar som bor i antoniusbackar! på halva ytan iaf…. så att hjulen kan få plats ändå. hade tänkt göra hål för Sand och matskål där uppe så blir det inte så mkt spån i sanden och det tar inte så mkt yta =) lovar att uppdatera hur det går :)

har sytt hängmattor till min ena guld och 2 av mina dvärgar när jag bara hade dom.. i jeans. mycket uppskattat! ska nog sy i fleece nu när jag ska göra om i burarna =)

tips och idéer uppskattas =)

Bulba
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gjorde en liten djungel i Mollys Bur för ett tag sedan. Blev riktigt bra faktiskt. Hyllplanen är ett gammalt schak (?) bräde, grenar från trädgården och en liten "soffa" av en gammal kattmats kartong Skrattande

maryQ
0

Hamsterpyssel behöver inte vara så avancerat =) En gammal äggkartong blev en bra "spelplan" för kurragömmalek. La lite mumsigt i botten på några o sen spån över. Boris blev mkt nöjd som både gillar att leta mat o att gräva ;)

MangoPeperoniOwner
0

Här kommer min.. inte alls svårt ^^

Jag trädde på några banan-bitar på en uppäten kräcker-stång :) Det funkar nog lika bra med gurka, tomat o.s.v.

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.