Englatassens Tamagotchi
Idag var jag och hämtade lilla älsklingen!
Han är lite småstressad i sin nya Bur, och ska få vara i fred och bekanta sig med omgivningen i några dagar innan jag börjar "hålla på" med honom.
Han är verkligen jättesöt och go, så blank och fin. Ska bli så spännande att se vad som blir av honom när han blir stor.
Tack Marie för att jag fick köpa ljuvliga Tamagotchi!
Jag kunde ju dock inte låta bli att ta några bilder på honom när vi kom hem…

Grattis Westis till din nya vän! :)

sötplutt :)

Helt ljuvlig!!
Supergrattis igen.

Tack snälla ni!
Vilken sötnos! Jättevacker! Ska också ha en unge ur den kullen 

Grattis Linda! Vilken är din?

Tack såklart också Linda!
NF umb honan 

Ååååå sötnöten!! VILL HA!!! *Kommer och snor*
// Nathalie

Jag tror nog att om några dagar, om ni övar med honom så kan han nog sjunga den här snart: http://www.youtube.com/watch?v=J7mWo5VCUAQ
*thihi* :D
// Nathalie

det var nog den finaste nfen jag sett.. 

Jag släpper hundarna på dig om du kommer hit! *morrar*

Knäpp som jag är så blev jag alldeles rörd av låttexten
. I´m your Tamagotchi so happy that you love me… Ååååh!

#14 Menar du det!?! Men gud vad gullig du är!
*ropar på Englatassen* Har du sett Marie!! Finaste!!!

#16 hihi, du får hålla hårt i honom, vi är nog en hel del som vill doppa näsan i hans päls och snosa lite.. 

#18 ååååh nosen!! 

Eller hur!
Vad fin!! 

MEEENN VADD SÖTT <3333

Tack Vekan!

Tusen tack Hamster Boy!

#15 Ja jag tycker oxå om texten.. Hade jag tagit en ur kullen hade nog jag velat ha en tamagotchi! ;)
// Nathalie

Nu har han somnat i matskålen, sötnosen.
Han har massor med papper i buren, en liten kartong och en tom toarulle, men ändå slocknade han i skålen. Lilla plutten. Vill ju nästan ta med honom i sängen

Naaw, söten då! (:
Riktig liten godig ju. Hur söt som helst.

Jätte fin
Ååå va fina bilder du har tagit på honom!! Jag e så glad att du e nöjd med honom!!

#8 bilden är ju bara för underbar :)
Så fin han är! Kul att du har en egen hamster nu Westis ;)
Naaw så söt och liten ^^

Tack för alla fina kommentarer!

Han är redan mycket lugnare i buren. Så jag kände att jag kunde sitta en stund med handen i buren så att han fick lukta på den.
Han var fram flera gånger och var nyfiken på handen. Sötnosen
#4 och #18 är underbara! 

Han blir mer och mer "tam". Jag kan klappa honom i buren och har haft honom i famnen ett par gånger också.
Han verkar inte alls speciellt rädd. Mest lite förundrad.
Men jisses vilket popcorn!!
Han är så söt, så söt.

Sötnos
Super fin:D
#38 Aaww rufsigt :)
Nemen åh vad söta bilder och såå söt hamster 
#38 Vilken charmtroll <3

Tack vad gulliga ni är!
Igår hade han ett litet hysterianfall och fnattade omkring i buren. Men när jag satte in handen i buren så lugnade han ner sig och lät mig klappa på honom lite.

Han är bedårande söt…
Har ju själv gosat me han när han bodde hos Marie.
Jätte fina/ roliga bilder på han 

Just ja, du har ju gosat med honom!
Han är så himla rolig. Är inte ett dugg rädd för min hand när jag sätter ner den i buren, men är ännu inte överförtjust i att bli upplyft.
Han är riktigt kulsnabb också! Gäller att ha snabba reflexer när han är i famnen.
En favoritsysselsättning har blivit att klänga i taket…
Fick ta bort huset så att han inte skulle komma upp så lätt, men nu klättrar han efter kräckers-stången.

#47 haha, har du också en kräckers-klättrare. Det är min Tristan också, så nu får han inte ha nå höga grejer att klättra på eller kräckers i taket :)
Han är jättefin din lille sötis! :)
#47. Syrran Toisette är likadan :) Inte rädd för handen eller så, men blää för att bli upplyft :P Och riktigt snabb ^^

Åååå…. tror nog minsann du får komma hit igen å fota mina hamstrar så där fint me… Vad kan jag locka hit dig med???
Vilken sötis och vilka härliga bilder! 

Det ska nog gå att lösa Marie!
Tack Popcorni!