Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 1488 ggr
Anett Lindbom
0

Äntligen med hamster,

Idag var jag och min dotter på besök hos en uppfödare av Hamstrar. Det var mycket hamstrar att kolla in, hur kul som helst.

Min dotter som bara ville hänga med för att titta blev även hon med en Guldhamster, och jag köpte två stycken guldis-pojkar, så himla söta & charmiga..:)

Dotrans hamsterpojke är svart och mina två pojkar är sobel & creme..

TiinaN
0

Vad roligt! Grattis till era nya familjemedlemmar :)

Imasy
0

Grattis :)

UlrikaD
0

Grattis! Vem hälsade ni på? Och bilder vill vi ju se såklart!Skrattande

ParaKiss
0

Svårt att låta bli ibland att inte köpa. Speciellt när dom klänger på en och vill upp o gosa och är hur snälla som helst. ^^ *är inte van vid snälla hamstrar/mindre gnagare annars* ^^

Sara87
0

Grattis till de nya kompisarna :)

Anett Lindbom
0

Vi var till Barabaz & hälsade på, och frossade bland hamstrarna, eller hur då ParaKiss Skrattande, Det var underbart att få se så många underbara gosenallar på en och samma gång,, Bilder kommer på pojkarna sedan, just nu sover dom så sött så..

Englatassens
0

Grattis!! Va roligt å få se dem sen!Glad

Anett Lindbom
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu så har jag tagit lite bilder på hamstrarna, både på mina & på min dotters (=ParaKiss).

Men det är inte lätt att ta bilder på blyga pojkar,,

Först ut är cremepojken..

Anett Lindbom
0

Och så är det på ParaKiss svarta hane, han är alldeles lurvig & söt..

Anett Lindbom
0

Och så på min sobelpojke, han ville inte riktigt visa sig helt & hållet så bilden blev som den blev, men det kommer bättre bilder en annan gång.:)

Anett Lindbom
0

Nu fick jag till en bättre bild på sobelhanen, han är så himla söt & go..:)

Sara87
0

Jättesöta alla tre :)

Imasy
0

Vilken söt kille :)

Vill inte vara gnäll-polisen nu, men låt honom inte använda det där hjulet han sitter i, jag tycker det ser ut som ett sånt där pytteplast Hjul som han kan ta skada av.

Förresten, var det inte bara en hamster du skulle ha va? :) Hade du två burar hemma klara ifall frestelsen skulle bli för stor? ;D

Anett Lindbom
0

Hjulet är 18 cm, så det är inte några av de mindre storlekarna.. Hjulet tillhör egentligen mössen men jag tänkte att hamstern kunde få låna den ett tag,

Jo jag skulle ju bara ha en hamster men det bidde två, och burar har jag ju här hemma så det är inga problem, och just nu har jag även min dotters hamster här hos mig.

Imasy
0

Då ber jag om ursäkt :) Tyckte det såg så litet ut.

Hihi, men då var du lite förberedd då, ifall det skulle "råka" bli fler än du tänkt dig ;D

Anett Lindbom
0

Det är helt okey, jag vet att dessa pyttesmå Hjul används ibland & att dom även säljs som inredning i en del hamsterburar, jag har själv ett sådant litet Hjul som ligger & skräpar till ingen användning..

Jo jag var väl förberedd utifall att frestelsen skulle bli för stor..