Hamster iFokus

Hamster

Etikettbildtråd
Läst 947 ggr
gulzebra
0

Ny hamster!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kom på att jag har ju inte visat upp min nya sötnos Skrattande Forastero heter han och flyttade in i lördags :)

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

gulzebra
0

Forastero

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

gulzebra
0

Forastero

Imasy
0

vilken snygging :)

UlrikaD
0

Grattis! Är det han som kommer från Tina från början?

TiinaN
0

Åh vad roligt att Forastero har hamnat hos dig Skrattande Han har ju gått och blivit en riktig snygging ;)

Ham-Madam
0

åååååååå vilka fina bilder.

kändes konstigt när vi kom hem å såg hans tomma box.

vet att han får det bra hos dej.

syrran trinitaria hälsar

[Popcorni]
0

Nä vad underbart söt fin och färg han har! :D

[LoveNasse]
0

Söötis<3

gulzebra
0

#4: Jepp! :)

#5: Ohja, sååå söt :D

#6: Mjo förstår det ^^ Hur går det med lilla Samosa, går hon att peta på öht? :P

Gosh, jag blir helt chockad över grabben… Har inte behövt ställa ut honom i hallen, han är så grymt lugn :O Perfekt för min del Skrattande

Ham-Madam
0

samosa blir gtb-are.

de få dagar jag hade hand om henne var hon hanterbar. lite motvillig men lät mej hålla i henne utan att hon bet men helst ville hon vara i sin Bur.

kul att du är nöjd med honom.

gulzebra
0

Ah, hon blir efterbliven fiskare! Skrattande
(yes, jag har kollat alldeles för mycket på Magnus Betnér ^^)

Ham-Madam
0

Skrattande

efterbliven blir hon nog inte.

fiskare vet jag inte om hon blir

gulzebra
0

Man ska aldrig säga aldrig! ;)

Sara87
0

Vilken fining, va är han för färg?

gulzebra
0

Han är svart :)

Sara87
0

Misstänkte det. Tyckte mej se svaga skp-fläckar men det går ju inte på en hane :P

Ham-Madam
0

han har bakåt creme 

de svarta med cremelinjer kan bli brunflammiga.

Sara87
0

#17 då är det nog det jag ser :P