Snart så!
Fick besked idag att jag fått en etta med pentry, vilket betyder att jag ska lämna studentkorridoren. Och vad betyder det mer?
Jo! Jag kan äntligen skaffa en hamster igen! Visst att jag fortfarande saknar min älskade Rut (som förövrigt fortfarande finns som en stor tavla på väggen och inte pojkvännen).
Jag tror jag är redo att ta steget att få en ny vän :) Jag tror mitt hjärta behöver renoveras lite och byggas ut. Men det ska nog inte vara några problem.
Dubbel grattis :)

dubbeltack :D
Grattis till din egna lilla vrå å planerna på en ny pälsboll, lycka till med sökandet :)
Förstår att du längtar :)
Själv är det lite drygt 10 år sedan jag fick nycklarna till min första egna lägenhet.
Det får mig att låta ganska gammal va? ;D

Haha ;D
Jag har ju redan flyttat hemifrån men nu delar jag ju kök.. ska bli schysst att iallafall ha eget pentry! :D

förstår din längtan! bodde själv i korridor i två år, hamster var det första jag skaffade mig när jag flyttade ihop med pojkvännen 

pluggar du i uppsala?

jajamen, sista året på gymnasiet.

jaha :)
jag pluggar till byggnadsingenjör här i uppsala!
Men korridor och dela på det där viset är ju ändå inte som ens eget på samma sätt ;)

#11 Nej precis.. nu blir det mer mitt liksom! :)
Mitt ex för typ 2-3 år sen bodde i studentkorridor =P han hade typ en liten hylla i kylen som var hans =P tråångt! han typ läste något stort så där bodde massa bokmalar i hela korridoren som satt i köket o diskuterade tentor xD