Nu har Humlans bebisar kommit!
Som rubriken säger så har Humlans efterlängtade ungar kommit och det verkar ha gått bra. Mamma hamster är inne och boar för fullt. Kommer dock låta henne vara ifred ett par dagar innan jag kollar hur många det är. :)
Humlan (svart skp) x Apollon (cinnamon satin)
**
Förväntade färger:** Svart, cinnamon och dove. Skp kommer.
Vill du tinga en bebis så PMa mig här.
Vad roligt grattis till dom nya liven! 
GRATTIS!!!

Tack tack! 
grattis.
Stort grattis! :)
Grattis till kullen själv sitter jag här hemma och väntar på mina bebbar som skulle ha kommit igår igenkligen.
Mvh John Weinerhall
Grattis!

Tack alla! :) Ska försöka kolla imorn hur många det är och ev kunna ta en bild. ^^
Märkte nu att jag stavat fel i #0, det ska ju stå "Förväntade" och inte "Förvånade", skulle ngn Medarbetare kunna ändra det åt mig så det blir rätt? :)
så fel är det väl inte
många gånger har man blivit förvånad över att det kommit oväntade färger

#8… Fixa d nu!! Haha d va ju faktiskt roligt!!

#12 Tack Marie! Haha 

Här kommer nya bilder, 7 dagar gamla idag. Dock har 3 bebisar försvunnit sedan sist, så just nu är det 9st levande ungar.
Finns ju tre ljusa rödögda, tycker dock att den ena i mitten av bilden är mycket ljusare än de andra två. Kan den vara albino?
Sen tycker jag mig också se 2 svart skp, 1 nf skp, 1 svart, och 2 nf :)

Det borde den inte kunna vara då ingen av föräldrarna är umb av det jag kan läsa i inlägg 0 här. Umb är ju dominant och måste bäras av den ena föräldern.

#16 Okej, kan den vara nf mörk då?
Om det är den som ligger näst längst till vänster så tycker jag mig se skp-fläckar! Är det en hona? eller är det bilden som luras?

#19 Menar du bilden på #15? Vad jag kan se har den inte skp-fläckar. Dock har den längst till vänster det. Hann tyvärr inte kolla könen då mamma hamster inte gillade att jag kollade på hennes bebbar, hehe ;)
Lyft över mamma i en pet-box så kan du kolla sedan. Lägg en massa gott i petboxen så är hon sysselsatt en stund.
Nej jag menade bilden i #17 för den näst längst till vänster ser ut som en "vanlig" nf men det ser ut som om den har fläckar.

#21 Den jag menar är längst till höger på den bilden :P
#22 aha ok :o) ja den är en helt "vanlig" nf :o))

#23 Okej, tack för svaret! :)
Men om det är en hona så kan hon vara dold skp tänk på det när du säljer den OM det är en hona :o))

#25 Jo, jag vet det. Ska kolla könen senare ikväll. :)
Bra :o) alla honor kan alltså vara dolda skp :o) nf-hanarna är däremot "rena"

#27 Jo, det vet jag ;)
Jättebra Tina :o) dubbelkollar bara för säkerhets skull :o)

#29 Det är jätte bra att du gör det. :)
Själv har jag ett kollegieblock hemma där jag skriver in allt om mina kullar och i synnerhet om det är något sådant som är lätt att glömma t.ex. umb på Sg homozygota *S* Minnet är bra men kort så allt som ska in i huvvet får nötas in *S*

Sööta! Jag tycker mig se fläckar på alla honorna=) Sött!
Söööta pluttar! Kul med skp.

Men! Nu blev det två likadana inlägg -_-

De är verkligen jättesöta! Stort grattis!

#47 Tack Westis! :)
Det e guldisar va? Skulle vilja föda upp men det blir så jobbigt med tanke på att det blir typ 12 ibland fler ungar och får man dom inte sålda så måste man ju sätta dom i varsin Bur osv…
Dom är supersöta! :)

puttar
Godingar!!

#58 Visst är dem 
Uppdaterar:
Honor:
Nami - svart skp (ev satin) (stannar)
Aiko - svart skp (ev satin) (tingad)
Hana - svart skp (ev satin)
Mai - normalfärgad skp
Suki - cinnamon satin (ev dolt skp)
Hanar:
Benjiro - cinnamon
Toshiro - normalfärgad
Ichigo - rö creme satin (ev creme/gul) (tingad)
Här har du en liten fuskis till din kull Tiina!!!
Ej gul hane - Skp hona
50% gula hanar
50% ej gula hanar
50% skp honor
50% ej gula honor

#60 Den har jag redan, men tack iallafall