Ute?
Hej.. Jag undrar va ni har för burar/inhängnader när era små är utomhus?? Det står helt stilla för mig vad jag ska göra för nån inhängad och vädret är perfekt ute så svara gärna snabbt med bilder, information och skirv gärna lite om hur man får dem rymningssäkra. Jag har kollat artikeln "Att rasta hamstern utomhus" och det var jättebra skrivet! Men nu vill jag se burarna eller inhängnaderna=)=)=)

Putt!

Jag har en trådback, som jag har lindat nät runt
Har samma problem… Vill inte sno tråden, men var får man tag på såna där färgglada stängsel? Eller liknande, som man kan ha utomhus och inomhus?

#2 har du nån bild till?????
#3 TRåden är tilll för att alla ska få användning av den så sno på du bara=)

# 3, jag har sett såna på Arkens Zoo då jg bodde i Uppsala
# 4, Jag kan fixa en (:

bra==))=)=

puutt
#5 Dom har inte arkens zoo längre ..

djurmagazinet har det

# 8, Har dom inte arkens zoo längre ? Det öppnade ju ett nytt i gränby för typ 2 månader sen ? ;O

mina får springa löst under noga uppsikt =0)
#10 oj det kände jag inte till.. de hade ju en arken på annat ställe förut som de stängde. Det heter väl djurfavoriten nu tror jag.

# 12 , men då är det nog kvar (: Ligger ungefär vid nya E4an uppemot gränby, finns willys & ngt mer där också .

Kan vi snälla hålla oss till tråden?? Asså jag ville se bilder och läsa lite om hur ni har gjort era burar (eller köpt)..
Läs gärna min artikel där lite tips finns: Att rasta hamstern utomhus
Va jag kan förstå finns de färgglada stängslen på många ställen, att tänka på är dock att många hamstrar lätt som en plätt klättrar över kanten på dom :)

somm jag skrev (#0) så vill jag se burarna och hur ni har gjort! jätte bra skriven artikel men snälla..
Jag tar bara burlocket och sätter det på gräset. Eller så får han spriga fritt under uppsikt!