Hamster iFokus

Hamster

Etiketterburartillbehörinredning
Läst 802 ggr
issa83
0

Rekomenderar detta varmt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

har köpt ett "wodent Wheel". ett säkert Hjul för långhåriga hamstrar. Och jag kan varmt rekomendera detta. Det finns ingenstans din långhåriga hamster kan fastna med pälsen.

Mitt Hjul kostade 200kr inkl frakt (hjulen blir billigare om man köper flera stycken på en gång, kanske kan man gå ihop flera som vill ha)

www.ryde.net/zooklart

Prins Caspian hälsar att det inte bara är bra för hans växande framtida långa päls, det är superkul också :)

Denna kommentar har tagits bort.
Asa-N
0

Flera som har dem men de är sällsynta i butikerna. Jag har ett jättehjul som är 30 cm i diameter *S*

kajsa08
0

Verkar suveränt!  Tog bort mitt Hjul för min egen Robbie, dels för att det var ett jäkla liv, men mest för att han har så lång päls. Kan vara något att överväga. :)

Linda3046
0

Dom där hjulen verkar superbra om man har plats i buren för dom =)  Låter de mycket?

kajsa_karin
0

Hur är fäst anordningen på Hjulet sätter man fast i galler eller?

issa83
0

Nej det är en stålställning den är fäst på. Så man ställer den bara på "backen"

MangoPeperoniOwner
0

Ojjsan, va stort! Men Mango är inte så långhårig, fast visst , han kan väl fastna om han har otur, men jag tror inte det…

Sara87
0

Sånt här Hjul är nog bra till smått knäppa hamstrar som min Mirella som stoppar ut huvudet ur hjulet ett antal gånger under en springrunda. När hon hade sitt förra Hjul i stål så höll hon på att klämma av sej huvudet flera ggr om dagen :S