Hamster iFokus

Hamster

Etiketterhälsabeteendekosthållningguldhamster
Läst 1162 ggr
Mikis75
0

Äggfoder...?

Jag köpte det här gula äggfodret i går… det som egentligen är till för fåglar.

Hur ger ni era hamstrar det här? Hur mycket?

Jag fick med mig en liten dvärghamstertös hem i går som skulle behöva "lite extra"…

Englatassens
0

Jag ger detta Foder enbart till mina bebisar… å då har jag alltid en liten skål full…

Nicolina
0

Vet flera som brukar blanda ner det i gröt/välling men jag har alltid gett mina det i en egen liten skål. Brukar bara ha det till unga djur som behöver växa på sig eller magra djur.

Asa-N
0

Jag ger det inte alls jag *S* däremot serverar jag mycket hamsteromelett när de små börjar ta sig ur boet och det uppskattas. Hittills har alla bebbar vuxit bra utan detta gula äggfoder.

Men skulle jag få en spinkis så skulle jag köpa det och då ha det i en separat skål.

Mikis75
0

Tack för era svar! =)

Jag ska ge detta till min lilla dvärgtös som jag fick med mig hem i går. Hon är runt 6-7 veckor och lite tunn… De dvärgar jag har haft hittills har ju inte varit så förtjusta i "kladdig" mat, som gröt och Barnmat, därför tänkte jag testa detta äggfoder :-)

MickiRosa
0

testa min gröt på hemsidan, det gillar alla mina hamstrar, guldar som dvärgar=) har du inte alla ingredienser, eller kan få tag på det, så gör det inget. http://www.ulltussenshamstrar.com/empty_22.html

medarbetare på Hamster.ifokus

www.Ulltussenshamstrar.com