Hamster iFokus

Hamster

Etiketterburartillbehörinredning
Läst 1071 ggr
Noomie
0

Rolig bur

hej

en hamster köpare länkade denna otroligt roliga Bur från usa till mig. Vet inte om jag hade köpt den men innovativ är den =)

mvh noomie

http://www.habitrail.com/ovo/eng/index.php?color=pink

Matilda_Mimmi
0

wow, coolt jag vet inte vad jag ska säga!! Den var fiffig!! Skrattande

Ham-Madam
0

billig var den å liknande modeller inte.

de har många opraktiska burar i usa.

Matilda_Mimmi
0

Men är den inte lite liten?? En lite sämre sak med den är oxå att allt är i plast!! Anars verkar den väldigt bra!!

membeel
0

Såna där såg jag när jag va i USA ;)

MickiRosa
0

åh membeel du skulle köpt några när du var där å sålt dyyrt i sverige, tror dom hade gått åt;)

medarbetare på Hamster.ifokus

www.Ulltussenshamstrar.com

membeel
0

haha, frågan är ju bara hur jag skulle fått ner den i resväskan :O ;) hahaham tro mig, jag va sugen på att köpa massa stora saker som aldrig hade gått ner i väskan :O :D

Englatassens
0

Usch jag tycker den e alldeles för liten för en guld i alla fall… Sen anser jag att såna här färgglada burar e tillverkade mest för människans öga… Varken praktisk att hålla ren el tillräckligt med utrymme å sen e d så tunn plast så man undrar ju om "bävrar" kan hållas inne mer än en kvart…Skrattande

kajsa_karin
0

vill ha en sån tiull min dvärghamster

Nicolina
0

#7 Håller med fullständigt, den buren är för ägaren och inte för hamstern. Visseligen är den säkerligen ganska lik en hamsterbostad i det vilda med "kammaren" och gången runt - men på tok, på toook för liten!!

Matilda_Mimmi
0

Den e mer för en människa än för en hamster, en hamster skulle nog tyckt att den är för stark i färgerna!! Hjulet var också rätt litet!!

MickiRosa
0

till dvärg passar den nog bra=) liknande habitrailburar med rör och småhus och sånt brukar vara väldigt uppskattat hos mina dvärgar. fast jag själv tröttnade på att rengöra alla nedrans rör, hehe

medarbetare på Hamster.ifokus

www.Ulltussenshamstrar.com

LinneaTova
0

Cool !! :D   Håller med lite liten kanske fast säkert väldigt snygg !

Noomie
0

fast det är en jätteboll tydligen…hon visade mej att den var ungifär 55 cm i diameter så sååå liten är den ju inte och så är dom två st sådana burar…en där den bor och en där den springer över och leker i.

Däremot kan jag hålla med om att den är extremt opraktisk.

kram

MangoPeperoniOwner
0

Snygg. Fast Mango skulle få lite rastlösryck om han var där. Och han skulle såklart kissa ner rören direkt. Fast den var riktigt frän :)

MinLillaHamsterJill
0

Den verkade väldigt.. modern x'D

Starfall
0

#7 Håller med helt och hållet!

Nej, inget jag kommer ha till min kommande hamster:) Min hamster ska få en gallerbur med gron plastbotten och orange plasttak och orange våning. Den är rymlig och bra:)

Noomie
0

#16 oj låter lite väl rymlig =) tänk på att hamstrar har noll koll på avstånd så att den lilla inte bryter en tass eller svansen…jag klippte isär ett lakan till min sån Bur när jag hade den…sen satte jag bitarna som " hängmattor" så att de inte ramlade direkt ner och skadar sig ^^

kram Noomie

Jackii
0

Såå liten!!!! Ser ut som en liten leksak.. men annars var den ju fin!

Starfall
0

#17 Buren är inte så jättehög, och den kan inte klättra i taket eftersom det inte är galler. Vad är den rekommenderade maxhöjden på hamsterns Bur? :) Det där med att göra små hängmattor var en bra idé, det ska jag nog göra:)

Kramar/carro

Noomie
0

inte mer än 50 cm skulle jag tro …men är det en duna så är det lugnt …trodde det var gallerbur först

Starfall
0

#20 Okej, tror inte den är högre än 50 cm, men ska mäta sen… Det är en gallerbur, men taket är inte i galler som vanliga gallerburar. Taket och bottnen är i plast så man kan vända en upp och ner om man vill :)