Hamster iFokus

Hamster

Etiketterburartillbehörinredning
Läst 983 ggr
gulzebra
0

Burhylla

Jag har en lagerhylla nu men är inte ett dugg nöjd med den och vill därför köpa ny. Är ute efter en hylla med ordentligt djup (minst 40 cm), ordentlig höjd vid hyllorna (burarna ska ju få plats ;P Minst typ 40-50 cm) och ordentlig bredd dessutom - min hylla kan man inte ha burar som är längre än 60 cm i och jag vill gärna kunna ha större burar, typ maxidunor odyl. Med nuvarande får jag ha en Bur stående på golvet för den är 1 cm för bred för hyllan och dessutom så pass djup att den skulle trilla i golvet om den fått plats på bredden…

Är dessutom ute efter en hylla med hyllplan som håller för så mycket tyngd som möjligt - har nämnligen ett akvarium med möss som jag vill kunna ha där, och ena hamstern ska få akvarium så snart jag fått tag på ett vettigt.

Till råga på allt vill jag helst inte ha en som måste skruvas fast i väggen heller då jag har betongvägg och måste be pappa om hjälp för att kunna skruva i den - vilket han inte är så pigg på då det gäller djuren…

Är det nån som har tips på nån hylla som kan tänkas passa?

(Visste inte vilken grupp tråden skulle ligga i, fick bli bland burarna eftersom den ska användas som burhylla… Flytta gärna tråden om den ligger fel ^^)

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Ham-Madam
0

innan jag bytte till backsystemet hade jag en ikea hylla.

minns inte namnet på den.

där fick jag plats med maxidunor el två mini bredvid varandra på bredden.

min var silverfärgad,sidorna var bågar upptill, två ben som gick ihop.

enkla hyllplan som man bara hakade på.

hittade min på loppis för en hundring.

kanske nån har en å kan visa bild på vilken hylla jag menar

mocchino
0

#1 Du hade en Niklas! Från Ikea.. ;)

Den görs tyvärr inte längre dock men finns ibland ute på blocket, eniro och liknande sidor.. Om man har tur dvs..

// Nathalie

gulzebra
0

Oh, låter görbra ju! Får hålla utkik efter en sån om inget annat hittas :)

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram