Hur kan man??
hanen
Häromdagen hittade jag en annns om två hamster med Bur på Blcket säljes 250kr/st
Hamstrana visades sig var 1,5år gamla.. Jag sa att jag inte var intresserad av burarna eftersom jag har Bur med en tacke på att jag skulle få dem billigare. Jag åkte ditt och titta på dem. Den långhåriga hanen var tovig och mager och honan som är korthårig är mager.
Barnen hade tröttnat sa de. Jag kunde inte låta dem var kvar där så jag köpte dem för hutlösa 100kr/st bara hamstrarna.
Jag kanske är jätte dum med det värsta jag vet är att se djur lida.
Det är nu hemma hos mig och kastades över maten. Hos dem hade det bara fått kaninpellets Det är inte många hamstrar som gillar det.

Ååååååååååååååå snälla du, tack så hemskt mycket från hela mitt hjärta för dina handlingar!!!
D*vla människor

stackarna! TUR att du tog hand om dom :) Det är verkligen snällt :)
Hahaha vart chinchillorna rädda för henne *S* hon var väl badsugen i detta varma väder.
Stackars djur, men 100:- st var för mycket, du skulle ha sagt att de skulle skänka dig dem eller du anmäla dem för vanvård :O)))

Ja det är lätt att vara efter klok
jag ville säga något men jag är så feg av mig. Var så arg hela kvällen men kunde då inte gå in på nätet p.g..a Pissiga Com Hem och deras pissiga suport
"Dra ut nätkabeln" Starta om modemet"
efter 100ggr gick det. Skall få ett nytt modem förhoppningsvis i morgon

Men kära nån. Vilken tur att de kom i din väg.
Säger som de andra, jättefint gjort av dig! Usch tycker att man ganska ofta springer på annonser på blocket och andra ställen om hamstrar som folk tröttnat på…

Fy sjutton säger jag bara! Men kaninpellets?! Vem ger infon om att hamstrar äter det?! Inte konstigt att dom är magra om dom endast fått det.. :/
100kr/st var verkligen för mkt men jag skulle inte kunnat lämna dom där.. Ibland får det faktiskt kosta. Är lite som dig Kajsa-Karin, lite feg av mig.. :)
Nu får dom en bra sista tid i livet iaf! Och det är väl ändå värt mer än alla pengar i hela världen! :) Stor eloge till dig! :)
// Nathalie
du är en ängel att du gjorde de!! tänk ifall mankunde göra de vardag då skulle man ha väldigt fullt hemma =)
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower

Kanonbra gjort tycker jag. Själv köpte jag loss en iller en gång för 1500kr. Totalt överpris såklart, men jag kunde bara inte lämna honom där efter att ha sett hur han hade det. Tycker det är jättebra att det finns människor som du!!

och du Ulrika!
1500kr är mycket pengar mer än 200kr
Jag tycker att det korta tag jag hållit på med hamster denna gång tycker jag att man sett mycket. Föräldrar köper hamster till Sina barn! Jag är jätte noga med nu när jag säljer till barn familjen att tala om föräldern att det är den som har huvudasvaret för djuret. Mina barn älskar djur men jag köper inte djuren till dem även om det sår som ägare kanske på pappret är det alltid jag som ser till att djuret har det bra. men kan inte kräva av ett barn på typ 10år att ta ansvar

Pengar är inte viktigt när man ser att djur far illa. Finns så många som bara rycker på axlarna, säger att det inte rör dem osv. Tycker det är härligt att höra att folk fortfarande bryr sig. Och jag gör som du, säljer jag djur till barnfamilj så har jag pratat ordentligt med föräldrarna först. Inget barn kan ta ansvar för ett djur själv, det måste vara föräldrarna som står bakom.
håller fullständigt med. Föräldrarna har sista ansvaret. Jag blir ursinning när jag lläser detta. kaninfoder??? sen när ger man c-vitamin berikad mat till en hamster ? SUCK!
#15 måste fråga dig nu när jag läste att man inte ska ge c-vitaminberikad mat till hamster. Går det bra med blomkål och brocoli som innehåller en hel del c-vitamin. Vill inte ge dom nåt som blir galet

Stackars djur !! Jag hatar också när djur lider ! Du gjorde rätt!! Nu kommer dom vara så glada :D
Verkligen starkt av dig och bra gjort att ta hand om dom även fast jag håller med om att det var ett högt pris säger som Åsa du skulle ha krävt att du fick dom gratis eller anmält dom för vanvård men iallafall starkt av dig!!!
Mvh John Weinerhall
Moder Theresa eller moder Karin, det är samma sak! Superbra!
Vad bra gjort av dig! En stor stjärna till dig :D

Jätte bra gjort att du köpte dem! =D
Förstår inte hur människor kan låta djur lida så!
bra gjort
Jättebra gjort av dig :) Hamstrarna kommer få en bra sista tid i sitt liv. Troligen har de haft det så här länge:/
Kramar//Carro

Verkligen bra gjort, fattar inte hur vissa foraldrar kan vara sa oansvariga..
Stackrarna, vem sjutton vill leva på kaninpellets?? :S
Bra gjort av dej Karin, nu får dom iaf en bra sista-tid i livet :)

Kramar till dig och jag beundrar det du har gjort!