Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 736 ggr
sanctalilium
0

En ny vän

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Chris heter jag då och har med min pojkvän precis skaffat en ny vän, en liten svart flicka som är en månad gammal.

Min pojkvän har haft erfarenhet av hamstrar förut (haft två stycken) men jag har tyvärr ingen erfarenhet av dem (endast haft katt, kaniner, nymfparakit -> var tvungen att ge bort/sälja dem då min syster ville flytta hem igen och var allergisk mot päls, hon bor nu med familj i norge). Efter en hel del diskussioner bestämde vi oss för en hamster då dem är otroligt söta och inte tar för mycket plats.

Jag registrerade mig här för att lära mig mer om hamstrar (vet grunden då jag fick tips av min pojkvän, kollade nätet) MEN jag vill lära mig mycket mycket mera så att flickan får den bästa vård som går att få! Har redan hittat en hel del bra tips på denna sida såsom sandbad och labyrinter men har ni några fler härliga tips på vad hamstrar älskar dela gärna med er!

mocchino
0

Välkommen hit! Skrattande

// Nathalie

TiinaN
0

Välkommen till HiF :)

Englatassens
0

Välkomna hit!!Glad

UlrikaD
0

Grattis till er lilla kolbit!Skrattande

aliciia
0

Välkommen :D

sanctalilium
0

Tack så mycket!!! :) Glad att vara här!!!

Chacky_
0

Välkommen hit! Jag ser att ni har en likadan Bur som jag=)

beccan92
0

Välkommen! =0)

Helena1978
0

VälkommenSkrattande Söt hamsterflicka. Svart på kh snyggt!

Imasy
0

Nu har ju jag redan klottrat i din GB, men jag säger Hej här med ;)

Fick du din pojkvän att förstå vad stamtavlan var för något? ;)

Sara87
0

Välkommen! :)

sanctalilium
0

JA det fick jag! Hej hej! Skrattande Vad kul att se dig! Vi tittade precis på din webbsida och såg hennes mamma och pappa. :) Det var kul att se. Hon är så himla fin, pigg och glad!

[Popcorni]
0

Välkommen! :D