Silverdalens Brumme-Lisa, en bedårande tös!
Som att ha en mini Mimmi fast svart….åh vad det blir spännande se hur hon utvecklas i höst.

………….

Hihi, på första bilden ser hon verkligen ut att ha dragit upp "täcket".
Jättesöt!
Hon har en vit liten haka med, svårt o inte charmas…
Tack Westis!

Sötnosan då! = )
Glad att hon kom till dig Maria!
Tack Nico…värmer en hel del…
Jag ska ställa ut både Mimmi o Brumma till hösten, blev ju lite knasigt senast och jag vill gärna ha en ordentlig bedömning på min underbara Mimmi.
Kram!

Å vad roligt! Ska ställa min bebbar också, blir spännande.. hoppas bara att det utvecklas till att bli snyggare än vad de är nu.. usch vilka nosar de har nu i "tonårstadiet".
hihi…vet vad du menar…
Nu är Brumma i det stadiet att hon börjar bli en svan, men mellan 6-10 v ser alla hamstrar lite roliga ut.
Jo tack Annie har varit där och såg förskräcklig ut ett tag, men nu har hon återgått till ursprunget så att säga :o)
Vi får väl ta en slyngelbild o en efter…haha….
Hahaha fotade inte Annie alls under de veckorna :o) men ska se till helgen om hon vill posa lite för mig :o)

Hahaha! Jasså Annie har varit där också.. hua, mina två tjejer är väl 8v nu ungefär skulle jag tro, och Nalle är ju lika gammal som Brumma - hua så de ser ut!! Uscha mig!
Så just nu tittar jag mest på nykomligen Mulle (Hälsingeskogens Morfar) här hemma, har har så kort och fint bebishuvud, härligt^^
Jadå hon var där med besked, såg ut som en myrslok ungefär *S* ja jag pussar o tittar mest på vår nykomling Hanna, de gånger jag hinner före Malin vill säga…. *S*
Söt hon är, ser ut att ha ganska mkt päls för att vara hona.
#14 Tackar! Hon har mkt lång päls, dock lite tunn över magen, så jag ska aloe vera spraya henne innan utställ.

#15 kan man prejja aloe vera på hamstrar?? får dom mer päls då? vad är det för sort?:P
#15 Så lite så, hon är ju ursöt.. =) Du får återkomma med resultatet av sprayen sen.. Hört av flera att den är ganska bra.
Här kommer Brumma….tvättning pågår….

Nee va sööt hon är:)
Tack!
Åh <3
Mera bilder…

………………………

Det är som att man vill gosa in näsan i henne lurviga päls ju! Vilket litet troll!
Hon har mkt päls…en riktig goseboll är hon…hihi.
Tack Kajsa!

troll;) supersöt!
Tack Micki!
Sötnöt det där :))
tackar!
Tack!
Nya bilder på henne kommer i veckan….