vilken färg?
Svart silverpearl ser det ut som men har den röda ögon så vet jag inte, hmm. men i övrigt så ser den ut som mina djorde innan de blev riktigt svarta i tippingen ska leta fram bild senare idag, kul att se lite "barnbarn" :)
nä de röda ögonen blir inte jag heller klok på, fast de ser inte lika röda ut i vanliga fall utan mer brunaaktiga.
step ahead är riktigt fin nu när han mörknat.
Vilken sötnos 
Kan det inte vara en dove yellow? (eller silverdove yellow)
Ska du ha den kvar? jag skulle gärna vilja ha den annars…

Finns det ingen dove silverpearl då?!_
Säger hon som har absolut noll koll på skp o gult.. :P_
// Nathalie
Jo man kan ju kalla det lite olika då det nog inte är satt något namn :)
dove silverpearl, r.ö svart (black) silverpearl eller silverdove yellow eller om det inte är inblandat silvergrått r.ö black yellow eller dove yellow osv
han å två till av bröderna är till salu så visst får du köpa läckerbiten lotta.
födda 16/5 så snart är de flyttklara.
ska lägga ut annons senare tänkte jag med bild på de tre.
den fjärde är rex så han stannar.
Ja men då vill jag ha honom tror som Caroline säger att det kan vara en dove silverpearl med tanke på ögonen men det blir testparning och sen får vi helt enkelt se 
vilken tur att han inte är min färg då.
ska bli kul å följa testparningen sen

Turtles kullen!
Känner nog igen namnen.. *thihi*
// Nathalie
japp de fyra turtlarna
kul, vet att han får det bra.
då kan du kolla in brorsan som har mysko färg å picazzaá när du hämtar så får jag de två bestämda in live
….
råkade skriva en text i fel inlägg
Sorry!
/ Emma
Vad har brorsan för mysko färg?
Picazzaá tror jag precis som Lisa sa är en silvergrå bö den kan säkert vara skp med då jag tuckte hon hade vita fläckar när jag såg henne live men då var hon ju rätt så sprallig.
brorsan ser blåaktig ut. liknade ett tag dove men har mörka öron. nu idag har han gulnat ngt å börjar gå åt din hanes gula.
jag blir inte klok på hans färg.
reggning får vänta tills jag är 100 på även hans färg