Ingen ro och ingen vila!
Med 13 små vildar blir det numera inte mycket lugn och ro för Mina. Ungarna som nu är 12½ dygn gamla smiter ifrån henne titt som tätt. Hon springer efter och bär tillbaka och möts förstås av fler småttingar som är på väg ut på äventyr. Hon har det inte lätt minsann *ler* De är ruskigt söta de små när de vinglar fram på sina miniben, för att inte tala om när de äter! Det är ju så man smälter!
På vift!

Nej gud så söta bilder!
Så vackert med bandat på Nf också! = )
Jättesöta! 

Sötpluttar!! (:
#6 i mina ögon är dem de vackraste hamstrar som finns *ler* Å jag är inte alls partisk *s* Det är ju som när man får barn. Ens barn är alltid absolut vackrast och underbarast :)
Men oj så söta hela högen! Ärt-bilden är ju helt klart gulligast :)
I förrgår (14 dygn gamla) öppnade ungarna ögonen. De är så fulsöta så det är inte klokt. Ser ut som små ailens när de kutar runt *ler* Mamma Mina har i princip gett upp med att bära tillbaka ungarna till boet för nu är det ingen pli på dem *s*
Alldeles precis hittade en av ungarna åt den extra vattenflaskan som jag hängt extra lågt för att de ska nå. Oj så sött! Första gången jag ser någon av dem dricka :) Det går frammåt! Bara sen i går tycker jag att de har växt jättemycket! Bilder kommer i kväll eller i morgon :)
En liten uppdatering från mig bara… :)
Jättesöta 
#11 Så spännande! Kan tänka mej att de är fulsöta nu, hihi. Ska bli kul att se fler bilder :)
fulsöta? va e det?? :P
#14 Precis det de står, både fula å söta, men kan inte riktigt bestämma sej så dom är lite fula å lite söta på samma gång :P
jaha :P
#14 Precis som Sara säger :) lite fula men väldigt söta på samma gång ;)
hehe, tkr dom va bara söta ^^.
Det är så härligt! Sen jag rensade boet i förmiddags har Mina stationerat bebisarna i ett rör. I kväll när jag gav dem Färskmat låg alla ungar och sov, endast mamma var vaken, men så fort maten landat i buren fullkomligt VÄLLDE det ut ungar. Alla 13 kom strömmande ut för att äta. Hungriga små liv *ler* Tidigare har de kommit i omgångar, men nu kom de som sagt i en rasande fart varenda en! *myspys*

Men gud så små det är! Bara lite större än spånbitarna. Jättesöta!
#19 Gulligt :)