Hamster iFokus

Hamster

Etiketter: burartillbehörinredning
Läst 1118 ggr
Imasy
0

Ni som köpt "duna"-burar på Lidl

Har ni varit nöjda med dem?

Köpte en själv idag därifrån, och vart positivt överraskad då den var större än jag trott ;)

Men har ni varit nöjda med dem, eller har det blivit problem/gått sönder snabbt eller liknande?

Denna betalade jag bara 249 kr för, så jag undrade om man får vad man betalar för :)

Deco
0

Hur stor är den? :)

Imasy
0

jadu, hur stor var den? ska försöka få se på kartonge. såg den i annonsbladet som kom i helgen, och jag minns att den var laglig iaf :)

Imasy
0

står inte på kartongen, men jag mätte med måttbandet, och den är ca 54*36 cm. höjden är ca 30 cm.

[dbbiie]
0

Vad kostar den? :)

Imasy
0

249 riksdaler ;)

följde med vattenflaska, matskål och ett hus. Och ett litet plutt Hjul.

[dbbiie]
0

Okej :):)

SaraA
0

Coolt, visst att dom har ett lite annorlunda sortiment ibland men burar trodde jag inte dom sålde… du får uppdatera oss sen om buren håller måttet eller ej :)

Imasy
0

än så länge är jag nöjd, tänkte att Inga ska få bo där sen :)

men jag har för mig att någon annan forumare skrev att de hade dessa burar på Lidl i dennes stad.

Asa-N
0

Jag kollade på den på Lidl här hemma och den såg helt ok ut. Har ett par stycken snarlika hemma.

Imasy
0

ska faktiskt kila ner och köpa en till ;)

[PixelMollan]
0

Jag vet en här i skåne som ska åka till lidl idag Oskyldig

Imasy
0

Hade tur och knep den sista. Nästan skrämmande hur lätt det var att blåsa 500 spänn bara sådär FlörtOskyldig

Ham-Madam
0

hoppas de är värda pengarna då har du ju gjort ett kap å har burar i nåt år.

Imasy
0

ja, än så länge så har jag inget att klaga på, förutom att det var/är lite krångligt att få fast gallret i "hållarna" i överdelen, men det kanske är för att de är nya?

Asa-N
0

#14 det är det på alla dunor…. nya alltså, det går åt en och annan svordom *S*

Imasy
0

aha, då får jag ha lite tålamod då ;) vågade inte ta i heller, för jag var rädd att knäcka plasten :/

scrat
0

Jag har också hört att de säljer duna burar på Lidl, men hittade ingen sist jag var dit.. Fast jag bor ju i Köping, dom kanske inte tar in sånt till en sån liten stad (inte så många som köper kanske) eller så kommer det kanske om några månader :P

Så burarna verkar iallafall okej? Hade som sagt tänkt köpa en ifall de kommer hit nån gång..

Imasy
0

jadå, jag är nöjd. vet iof inte om man kan vänta sig så mycket mer till det priset då, men det var då värt pengarna iaf :)

det verkar inte som att detta är något de har inne permanent, utan de brukar få in partier med djurgrejor här emellanåt, och jag gissar på att dessa burar var ett sånt, och det är jag glad för ;)