Hamster iFokus

Hamster

Etiketterburartillbehörinredning
Läst 927 ggr
Mollsan
0

Nya buren är klar!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hallå hallå! Nu är Zoeys nya Bur färdig. Hon var så lycklig när vi släppte ner henne. Hon grävde gångar o sprang o sniffade o "busade" hela natten sen:) Härligt!

Ni får ha överseende på den suddiga kvalitén på bilderna. Tagna m mobilkamera i dålig belysning på kvällen;)

Mollsan
0

Inredd o fin

Asa-N
0

Jösses vilken fin Bur :o)

Mollsan
0

Från sidan. Kortsidan ska dock målas!

mocchino
0

Vilken läcker Bur! :D Har ni satt nån våtmatta lr liknande i golvet för att förhindra att trä't ska bli så kissigt? :)

// Nathalie

SaraA
0

Vad fint du har gjort! Vad är det för mått på buren?

Mollsan
0

#2 Tack! Ja, den blev bra, vi e nöjda.

Sara87
0

Men hallå! Vilken lyxbur! Inte avis alls :P

Mollsan
0

#4 nä, än så länge kissar hon bara i sandbadet. Men golvet är avtorkningsbart vid rengörning plus att vi har ett rätt tjockt lager spån. Annars får vi byta golvet om d skulle vara så att vi märker att d påverkas.

Mollsan
0

#5 hmm…oj, vad var d nu? Om jag inte minns helt fel (sambon stod för sågandet nämligen) så var måtten 90*75  Sen är måttet fram för långsidan 30 o bak 45, så d e lite lutning lixom.

Mollsan
0

#7 Tack, vi är verkligt nöjda. Sambon o dottern som kom på d där att man kan göra ett "vågit" mönster på framsidan blev riktigt snyggt tycker jag! Vi är allt lite stolta. (Har tom bjudit hit mamma ikväll för att hon ska komma o kolla på nya buren, hi hi e man knäpp då lr?)

mocchino
0

#10 Jag skulle oxå ha ringt min mamma om jag hade gjort nått så snyggt! ;D Så inte är ni knäppa heller!! :D

// Nathalie

Sara87
0

#10 Det mönstret blev riktigt läckert! :)
Hehe, jasså, hon gillar den säkert hon med. Annat vore ju konstigt.

Mollsan
0

#11 Skönt o höra att d inte bara e jag då! O hon var så uppspelt för att få se den med:) Kul när man blir nöjd!

Mollsan
0

#12 ja, visst blev d! Kändes som d gjorde såå himla mkt för buren, plus att d blir lite lagom insyn då m.

Noomie
0

Jättesnyggt ^^