Hamster iFokus

Hamster

Etiketterburartillbehörinredning
Läst 1114 ggr
Deco
0

Pris på duna?

Vad kostar den stora ferplast dunan? Med hyllplan.

Nicolina
0

Runt 700-800:- som ny i djuraffär!
På annonssidor kan man hitta den mellan 350-500:- ungefär… jag skulle välja det begagnade alternativet ; )

Sara87
0

Wow! Så mkt?? Så mkt kostade inte ens min 70-duna från Gabber, den kostade nog 400-500 kr för 3 år sen när jag köpte den..

Asa-N
0

Gabber är billigare men lägre och inte lika bra botten. Jag har både och.

Sara87
0

Jag tycker personligen att Gabber har bättre botten. Gillar inte rutmönstret i Ferplasten. Men smaken är som baken å tur är väl det ;) Men helst skulle jag vilja ha helt platt botten.

Nicolina
0

Jag gillar båda burarna likabra! Själv har jag säkert 5-6 st Gabber och bara 1 stor Duna samt 2 små Dunor.
För min del gör det inget att Gabber är längre, märker ingen direkt skillnad där iaf^^

Jo Gabber är som sagt lite billigare, men så beror det ju på vart i landet man köper sin Bur också.

mocchino
0

Den stora ferplastdunan utan inredning kostar på mitt jobb 410kr.. Med inredning tror jag den går på 510kr.. ;P Så är det på dom små iaf 210kr utan inredning och 310kr med inredning.. Var billigare förut men alla priser har ju gått upp! :/

// Nathalie

Deco
0

#1 Jaa, häromkring får jag inte ens tag i en ny, men man vill ju ändå veta vad de kostar så man har lite koll på vad som är rimligt att ge för en begagnad :)

[PixelMollan]
0

ferplast är det dyraste märket.

gulzebra
0

#6: OMG vad billigt :O Var det Västerås du bodde i eller är jag helt ute och cyklar nu? Man kanske skulle åka och våldgästa en kompis där, hehe Oskyldig

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

mocchino
0

#9 Nädu här har du ingen västerås bo! :P Jag e Knivsta bo jag så jobbet ligger en bit utanför Uppsala.. ;P Tyvärr är du beroende av bil för att komma ut dit.. :/ Eller möjligtvis att det kanske går en buss i timmen lr nått förbi men jag har typ aldrig sett någon buss åka förbi medans jag har jobbat.. :P

// Nathalie

gulzebra
0

#10: Men… Hur kan jag ha fått för mig att du är västeråsare? x'D
Skit, man hade ju kunnat passa på annars :P Iofs är jag inte så förtjust i dunor men… xD

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

qiiwie
0

vart bodde du gul zebra?

###

neva masquerade

**_Titta gärna in på min hemsida.

Välkomna :)_**

**_www.123minsida.se/scuzzies_**
Sara87
0

#12 Borlänge. Står i hennes presentation :)

gulzebra
0

#12: Som Sara87 skrev, i Borlänge :)

qiiwie
0

just det,,, är det en Bur till den lille du ska ha från mig eller?

###

neva masquerade

qiiwie
0

# 10 det är marie som bor i västerås,,hih du kansek blanda ihop dem :))

###

neva masquerade

gulzebra
0

#16: Hehe mjo, kanske det ^^