Hamster iFokus

Hamster

Etiketter: burartillbehörinredning
Läst 1979 ggr
sawa
1

era lekplatser/leklådor *BILDTRÅD*

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hopaps nu inte det finns någon liknande tråd=)

i dag städade vi ur våran klädkammare för att göra en lekplats till lilla kitty,det blev lagom stort å bra med hemmaghorda leksaker tills vidare hehe

här kommer iaf en bild på det,så nu e ja sugen på att kika på era lekplattser så lägg in en bild med lite info så vore det skojjSkrattande

sawa
0

gjorde en hängbro av ett gammalt underlägg till matbordet=)

Bim
0

BRA jobbat! :D toppenkul för hamstern! :D

sawa
0

tackar :D ja hon ska få testa när hon vaknat till lite emr sen =)sover så läänge ^-^

Nicolina
0

Mina hamstrar får springa fritt i badrummet på bottenvången, bredvid rummet där alla hamstrar står. Där har jag inte inrett med en massa leksaker för då skulle jag behöva ta fram och tillbaka allt varje dag vilket jag är för lat för att göra… haha! Men däremot finns det en garderob, en gungstol, en korg och lite annat mojs där inne för dem att springa runt, emellan och gömma sig bakom!

Även mitt rum står till tjänst för hamstrarnas skull (just nu är det Kantarell som kutar mellan mina fötter) och här har de ju alla möbler så som skrivbort, säng, bokhylla de kan vara under, kaninburen osv. massor att underöka med andra ord = )

sawa
0

#4   det låter hur bra som helst det med juh=)det va juh det som va så bra att nu skipper vi ta fram alla leksaker varje kväll,nu kan dom stå kvarSkrattande

sawa
0

putt=)

[dbbiie]
0

Jag har precis fått mitt egna djurrum, där jag bara har leksakerna framme hela tiden, o där är det en hamstergunga, Hjul, lite kul o tugga på o ett rör, sen kan dem ju springa i hela rummet o ha skoj, gömma sig bakom burar osv.. :)

sawa
0

gu så härligt det låter!!hoppas du kan lgga in en bild oxå senare kanske=)

fick en jättehärlig bild på kitty i lekrummet,moste visa hehe

[dbbiie]
0

jadå det ska jag göra :)

hihi vilken söt liten tös :)

Totte-
0

#8 Vilken liten söötis:) lyckos dig:P

Linda3046
0

Mina hamstrar får springa fritt i hela rummet. Det är helt rymningsäkert, ända krukset är att det finns en dator och en tv här inne = mycket sladdar. För att inte hamstarna ska springa omkring i hyllan där datorn är har jag lagt en jäkla massa böcker där för att dom inte ska kravla sig in där. Hade gärna haft en leklåda åt dom, men det har jag inte plats med.. =/

sawa
0

#9 och #10 tack så jättemycket hon e verkligen sockersöt :D

Anne-Hedvig
0

Carolines leklåda. Det har etterhvert blitt her hun sover og får servert maten.

Akrobat
1

hehe här kommer en bild på mina hamstrars lekpark

beccan92
0

#14 du har en likadan låda som mig :D här kommer min.