Bilder på Peepee
Ikväll har jag gosat lite med Peepee. Han fick även vara lös på golvet en stund som han älskar..Passade på att ta lite kort men sen så tog det ju såklart slut batterier .. Så typist :D. Peepee verkligen älskar att komma upp. När han vaknar på kvällen får han mat. Sen går jag och ser på tv en stund. När jag kommer tillbaka så ställer han sej på sin lilla mathylla och tittar.. Precis som om han säger ta upp mej nu då. Han är så gullig ^^ Fast idag skrämde han mej lite.. Jag satte ut honom i hallen medans jag städade rummet. Då sov han klockan var kring 16 och han brukar vakna 18-19. Men sen när jag var klar så vilade jag en stund på soffan till 20- 20.30 så satte jag in honom i mitt rum igen. Sen när jag satt vid datorn tänkte jag men han har ju inte vaknat.. Men jag väntade en stund till sen så blev jag lite orolig tänk om han har dött… Så jag tog bort gallret och då vakna han. Lättad blev jag :D
Första bilden när jag hade tagit bort gallret och han hade klivit ut ur sitt hus.

fin han e^^
Bra band ;)
Vad söt!
#7 Haha, vilken oskyldig min! =)
Va fin han är :)
Jo han är då så fin och snäll : ))
Var på stan med mamma idag och köpte ett nytt hus som jag tänkte måste vara nog Litet/stort så det ryms i buren..
Men när jag kommer hem så ryms det ju knappt. Det blir ju jätte trångt så han knappt kommer nånstans..Så nog blir det sparning till en ny större Bur nog..

#10 Det huset är inte lämpligt eftersom det är i plast å det då blir mkt instängt. Hamstern kan få ohyra å få dålig päls…

Kanske blir mer lämpligt om man borrar hål i taket så att värmen flyger ut xD
#11 Han har bott i platshus sen han var liten och har aldrig fått dålig päls eller nått.. När jag fick honom har jag bytt till trä hus men han var inte alls in i huset..Utan han grävde ner sej i spånet och sov så. Men får väll borra hål i taket då om det funkar nu då.. Han älskade huset att gå upp för stegen och hämta mat och sen ner in : )) Fick ta bort lite leksaker för att få in det..
Eller så får jag väl ta bort det då och sätta in hans gamla som han inte är i..
Du gör givetvis som du vill. Jag menar inte att alla hamstrar med plasthus får ohyra eller dålig päls, men risken finns.